Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Divine
Som sagt mangler jeg en ny skærm, da jeg synes min gamle crt skærm fylder en del på skrivebordet, Jeg har kigget en del på Samung 226bw og læst masser info på nettet, men der er så meget forviring ang. de 3 forskellige paneler, og at samsung selv synes at de har lavet et smart træk ved at sløre hvilket panel der sidder i deres nye skærme ifølge dataworld.dk har jeg valgt at jeg vil begynde at kigge på en anden skærm...

Jeg skal primært bruge den til lidt webdesign samt kodning, og lidt små spil...

Har i nogen gode forslag ?

Har kigget lidt på ViewSonic VX2245wm
Er den noget værd ?

På forhånd tak !
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er ret mange tråde om 22" skærme her i forum - har du kigget i dem først? Eksempelvis er der en del der er begejsterede for HPs 22" model.

Vi har endda en test af den skærm du linker til her på siden så du kan ikke have kigget dig ret meget omkring. EDBpriser linker endda til testen på den side du selv refererer til... !:(

Nu skal det ikke gå ud over dig alene, men det er en stigende tendens til at folk springer direkte til vores forum og smider om sig med spørgsmål som alle er besvaret på forsiden af flatpanels.dk som jo altså primært er en informationsside om fladskærme - ikke kun et forum!

Lidt galde fra min side, men du må ikke tage det alt for tungt.
Af Divine
Har brugt en masse tid på jeres forum, følget med i en masse dage, da jeg skulle finde ud af hvilken skærm jeg skulle have, havde dog også besluttet mig for at det skulle være en 226 bw, ringede så til dataworld idag, de havde ikke flere med s paneler, men kun de nye uden panel info.. Og ja læste selvfølgelig jeres test inden jeg skrev denne post... :)

Men i bund og grund ville jeg bare høre om nogen havde nogle bud til en 22" widescreen skærm til omkring de 3000 kr , vil jo ikke gå ud og bruge penge på noget hvis jeg kommer til at fortryde det...
Brugeravatar
Af yksa
jeg kan anbefale HP w2207 som er en 22" og ligger lidt under 3.000 kr.

du kan købe den hos tdc til 2699 fragten er på nul kr.
Af Divine
Har også haft kigget på den, men synes den ser lidt mørk ud HP
Brugeravatar
Af Erroneus
Mørk? Den gengiver bare sort ret godt, hvilket er vigtigt.

Den er bestemt ikke for matt i det, man bliver faktisk nød til lige at skrue ned for lysstyrken ned omkring 80%, ellers bliver den lige lys nok at se på.
Af Divine
Har nu købt en Samsung 226bw, Synes sgu hpén var for glossy...

Den skærm jeg købte er uden panelinfo,men jeg er nu meget tilfreds :)
Af technetium
Jeg har også lige skrevet til dataworld, og som du også siger, så er deres skærme nu uden panelinfo.

Men kan du ikke se om den virker blå, som dem med A/C panellerne gør?