Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg købte før jul et nyt Samsung F7005 fordi jeg gerne ville kunne optage udsendelser på tv'et og fordi jeg gerne ville kunne bruge min Galaxy S2 til at spejle tv'ets billede på mobilen med Samsung Smart View.
Det har virket ret godt, bortset fra at in mobil af en eller anden grund mistede hastighed til mit WIFI efter et døgns tid. Et problem med mobilen.

Siden da er der kommet flere problemer med min mobil, så jeg valgte forleden at skifte til en Galaxy S5. Jeg installerer Samsung Smart View 2.0 og så viser det sig at spejlfuntionen kun virker med 2014 tv modeller...!!! Så mit spritnye 2013 tv er allerede forældet?!
Nå, men Smart view anbefaler så jeg skal downloade version 1.0. Problemet er bare at den ikke findes til Galaxy S5!!!

Det er ikke det eneste jeg er vred over. Der er så mange bugs med mit tv og jeg har lystigt downloaded de ganske få rettelser der har været, siden jeg købte mit tv. INGEN af de mange fejl og bugs er blevet rettet og jeg kan jo godt forestille mig at Samsung lægger udvikling og rettelser på hylden for 2013 modeller, nu da 2014 modellerne er kommet.
Det skal lige siges at mit gamle Samsung tv var 3 år gammelt og ikke fejlede noget og det havde næsten de samme muligheder som mit nye tv har. Det gamle tv har til gengæld aldrig haft så meget som en eneste fejl eller nogen bug jeg har opdaget!

Det er sgu for dårligt gået, Samsung!!!
Jeg kan så sige at jeg står med samme problem, men med modsat fortegn.

Har investeret i en 2014 UHD 7005 model som netop SKAL bruge Smart View 2.0. Men Smart View 2.0 undestøttes ikke af min lidt ældre 2012 Tab 2 model (eller andre ikke Samsung Andriods, selvom de kører version 4.4.4).

Da jeg så må bide i det sure æble og investere i en ny Samsung Tablet, viser det sig at Smart View 2.0 heller ikke understøttes af deres nye Tab 4, Tab S eller Tab Pro serier ! Så til mit 2014 TV skal jeg investere i en gammel 2012 / 2013 tablet, da de er de eneste der er på positiv listen -så jeg anbefaler alle der vil købe et 2014 TV at checke hvilke Samsung enheder man kan anvende på Google Play.

Har talt med Samsung Support - de kan desværre ikke hjælpe nu, men har heller ingen muligheder eller vilje til at bære problemet videre i systemet. Og da deres salg og marketing ikke kan kontaktes, tvivler jeg på at de rent faktisk kender til problemet. Hvis de gjorde ville jeg antage at de fik gang i en løsning idet jeg ikke tror de er glade for at deres nye flagskibe ikke kan det samme som en iPad, hvor det faktisk fungerer. Måske skulle man kaste håndklædet i ringen og skifte til Apple !!!