Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BLACKBIRD
hej er der nogle der har noget erfaring med dette tv,syntes at det lyder billigt.
Når jeg ser billeder på philips hjemmeside ser det ud til at ambilight sidder midt på skærmen,hvis det er rigtigt hvad med ophæng og kabler vil det ikke skygge
Af nsm88
Har lige fået tv'et op at hænge, og jeg er bestemt ikke tilfreds med den nederste del af ambilight lyset.

Fordi der kun er en dobbelt linie med dioder midt bagpå tv'et, giver det et lys med masser og skygger ligegyldigt hvilket ophæng du vælger.
Af nsm88
Hej igen.

Jeg tog fejl !!

Der er vedlagt et specielt designet tv ophæng som giver det optimale ambilight..
Beklager ;-)
Af MickeyE
Hej nsm88

Du må have haft dit PFL 8708 i et stykke tid nu!?

Er det et godt TV? Lever det op til dine forventninger?

Er selv ret vild med ambilight og har set mig lidt varm på præcis dette TV.

Mvh

Michael
Af nsm88
Jeg er langt fra tilfreds med tv'et..
Ambilight delen er fin nok, men ved hurtige bevægelser har tv'et det med at pixelere meget hvilket er meget træls at se på.

Så jeg kan ikke anbefale dette tv medmindre du ved du aldrig kommer til at se actionfilm.

Philips smart-tv delen er heller ikke særlig up-to date i forhold til de andre skærme på markedet..
Af nsm88
Jeg har været alle indstillingerne igennem og jeg synes stadig ikke det er tilfredsstillende ligegyldigt hvad der bliver slået til eller fra..

Har et 5 år gammelt philips tv som jeg personligt synes leverer bedre kvalitet og der forekommer ingen pixelfejl under hurtige bevægelser.
Af MickeyE
Øv!

Men tak for svar. Der undgik jeg at få mig købt et ringe fjernsyn. Jeg læste ellers en test på Lyd og Billede, hvor de generelt var meget positive.

Måske skulle jeg kigge nærmere på det der lige er kommet 55PFS8109... Det har ligeledes 4-sidet ambilight, men er så "kun" 55''... Men mon ikke også det går. :)
Af nsm88
Ville helt klart gå efter noget 4-sidet.. Det er en virkelig fed feature hvis man ellers kan lide ambilight.
Brugeravatar
Af hans123
MickeyE skrev:Øv!

Men tak for svar. Der undgik jeg at få mig købt et ringe fjernsyn. Jeg læste ellers en test på Lyd og Billede, hvor de generelt var meget positive.

Måske skulle jeg kigge nærmere på det der lige er kommet 55PFS8109... Det har ligeledes 4-sidet ambilight, men er så "kun" 55''... Men mon ikke også det går. :)

Lyd og billede's test er tit meget overfladisk.

Så dem ville jeg aldrig bruge som rette snor.