09 jul 2014, 20:42
PeterD skrev:Jep. De fleste anbefaler Samsung. Det er vel også det letteste når de sidder på, Hvad..50% af markedet?Jojo, det bare ikke alle skærme jeg kan finde tester af. F.eks. LG TVet jeg linkede til på Komplett er ikke til at finde tests af. På deres egen hjemmeside ser det jo fornuftigt ud (IPS panel, og noget "TRIPLE XD ENGINE"). Selvfølgelig sørger alle producenter for at deres produkter ser godt ud på hjemmesiden...men måske skal jeg slet ikke tage forbehold for alt for meget når det nu er til bedsteforældre der alligevel kører på et 5 år gammelt Samsung TV. Alt idag vil være en form for opgradering med bedre billede.
De skal jo ikke vælge et plasma så risiko for Burn-in på skærmen skulle være temmelig lille..
Måske er det lettere at få rabat i en fysisk butik?
Der er Noget med at Samsung "har en tendens til pludseligt at have en software/skærmfejl". Bare google "Power unit faliure Samsung" , Men SHYYY..du må ikke sige det højt så bliver tråden til Noget heelt andet.
Egentlig er jeg også ligeglad. Jeg køber ikke koreanske produkter![]()
Igen: Læs tests og vælg den du føler giver dem "bedst værdi for pengene".
Er det Samsung så køb Samsung. Er det Sony så løb Sony. Er det Philips så vælg Philips.
Under alle omstændigheder bør du/i kunne få pæn rabat (-10/-20%) ved køb af 3 skærme