Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af blackout36
Jeg skal have mig et tv i køkkenet. Det skal være et smart tv, så jeg kan komme på nettet. Mine spørgsmål er så: skal det være med indbygget wifi eller dongle? hvilke er bedst. Jeg har også muligheden for netkabel som sidder i dåsen. Men hælder mest til wireless. Jeg skal bare kunne komme på nettet og streame/surfe. Jeg har yousee internet med router. Mit router er på loftet i den anden ende af huset. Og har lidt blank spots på tlf. Vil en repeater kunne afhjælpe dette. Det er jo en nødvendighed hvis man skal streame uden det lagger/buffer. Er et trådløst keyboard med pad, bedre end at bruge fjernbetjeningen? :)
Af blackout36
Tak for hjælpen :(( brian H. Dejligt at blive modtaget pænt som novice i elektronik verden og ny på flatpanels,dk. Mine fordomme er så sandelig blevet mødt. Jeg finder et andet sted og forsøger at få hjælp.
Af BrianH
Nu er jeg ikke en gennemsnitsbruger af flatpanels, så fordi jeg bliver forvirret over spørgsmålene, betyder ikke andre gør.

Men de ER nu underligt at du vil have et tv i køkkenet for at surfe på nettet med en fjernbetjening (er det ikke det man bruger en labtop/tablet til?. Jeg forstår heller ikke spørgsmålet om en USB dongle er bedre end wifi samtidig med du siger, at du har et stik til netværkskabel i samme slutdåse som antennen.
Af KomBarDo.
Du køber bare et Samsung smart tv i 42 tommer og et BlueTooth Samsung tastatur så er det løst, så kan du surfe direkte. Så prøver du først om tv'et kan fange dit internet fra routeren på loftet og duer det ikke så sætter du internet ledningen i fra stikket direkte. Ganske nemt. Mvh