Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Som i kan læse i overskiften har jeg et underligt problem, hver gang jeg slukker mit tv og tænder det igen er alle mine kanaler væk, hver gang jeg lave en kanalsøgning kan den intet finde. så skal jeg vente til natten over før den kan finde kanaler..

Hvad skal jeg gøre? har prøvet at nulstille tvet, og skrevet frekvens koder ind op til flere gange, har slået automatisk softwareupdate fra. Men intet har hjulpet, har de bedste antenne kabler som kan fås.. Det er yousee jeg har som udbyder.

Takker på forhånd
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Er du måske kommet til at indstille tv'et i "butikstilstand". Det er en funktion til butikkerne, så tv'et nulstiller sig selv hver nat.

Det kan typisk rettes ved at lave en fabriks-reset. Normal nulstilling er indstillinger er ikke nok.
Af jng
Rasmus Larsen skrev:Er du måske kommet til at indstille tv'et i "butikstilstand". Det er en funktion til butikkerne, så tv'et nulstiller sig selv hver nat.

Det kan typisk rettes ved at lave en fabriks-reset. Normal nulstilling er indstillinger er ikke nok.
Jeg troede, Support -> Brug -> Hjemmebrug løste dette problem. Men jeg kan tage fejl.