Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeppe158
Glemte lige at svare på et par spørgsmål :)

Jeg har spillet lidt Playstation på det og billedet er helt fint. Jeg synes reaktionerne var rigtig gode ift. mit - dog lidt ældre - Samsung i soveværelset.

Det ville være smart hvis der var timetæller på. Det er ikke voldsomt brugt. I sommerperioderne har det stort set ikke været igang, mens den mørke tid selvfølgelig har slidt lidt mere på det. I en overgang havde jeg kun de gratis kanaler som man kan tage på DVB-T, så det er primært brugt med Apple TV.
Af Ringdal
Ok, mange tak for de hurtige svar ;)
- er ikke den største tv ekspert, men udfra jeg har kunne læse, skulle det også være et udemærket tv. Dog med lidt problemer under 1080p afspilning - noget du har bemærket?

Ok, super med spil og osv. Kan du sende billeder af det til [email protected] :)?

Jaja, det er klart. Hvis jeg fik lokket dig herned, skulle det selvfølgelig være fordi jeg ville have det. Men jeg står nemlig og mangler et billigt med fint tv, da jeg er ret træt af mit gamle 24 tommer "HD Ready" samsung ;)

Men ville egentlig helst lave en aftale der hed 2000kr, da jeg blot er en ung fattig fyr ;)
Af jeppe158
Jeg er ikke den store ekspert, men jeg mener at Bluray er i 1080p og det er netop her jeg synes det kommer til sin ret. Fantastisk billede som det vil tage Samsung mange år at indhente med deres LED Tv. Du har TV i rigtig mange år hvis du kan undvære 3D og Smart Tv.

2000 er for lidt.

2500 kr. Så skal jeg komme ned med det til dig. Du indbetaler 300 kr. i depositum til mig på Mobilepay eller konto såfremt du ikke vil købe det.

De bedste hilsner
Jeppe

PS. Billede er sendt på mail.
Af Ringdal
Det lyder jo meget godt :)
Ok, er i tvivl om jeg lige har 2500kr til TV - så det skal jeg lige tænke over. Det er det mindste du kan gå med til?

TV'et kan ikke stå, eller hvad?
Af jeppe158
Det er ok.
Jeg mener 2500 leveret er et rigtig godt tilbud.

Jo, det kan godt stå, men jeg har aldrig brugt foden. Den står ovenpå i en kasse. Den følger naturligvis med.

Tænk over det.

De bedste hilsner
Jeppe
Af jeppe158
Ja. Apple TV kan gøre det, men jeg tror ikke som udgangspunkt du kan smide en boks bagpå hvis det er det du mener?

De bedste hilsner
Jeppe
Af Ringdal
Hvilke dage kunne du komme med det hvis det var?
Idag?
Af Ringdal
Ja, skriver lige indenfor 10 min :)!
Af Ringdal
Beklager det lige tager lidt tid.

Men jeg vil selvfølgelig være helt sikker på, at jeg ønsker tv'et før du kører herud :)