Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeppe158
Sælges da jeg har købt nyt fjernsyn for at få Smart TV.
Fejler absolut intet.
Fremragende billede med meget flot sort niveau.
Modtog Flatpanels Top anbefaling award.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1267447545
Købt i juni-10 i Panasonic Center. Kvittering medfølger.
Der medfølger
- Fjernbetjening
- Vægophæng
- Fod.
Skriv mail for billeder.

BYD!

Afhentning eller levering mod betaling foretrækkes da jeg ikke har kassen mere.

RETTELSE: Befinder sig i 9382
Senest rettet af jeppe158 29 jun 2014, 12:04, rettet i alt 1 gang.
Af Kjeldbjerg
Jeg kunne godt bruge det som tv til gæsteværelset, men i betragtning af at jeg for en måneds tid siden købte et VT30 i 50" til 3.700 brugt, så synes jeg at prisen er alt for høj. Jeg kunne være interesseret til omkring 1.500,-
Af Ringdal
Er ret interesseret - men har læst, at netop dette tv kan miste noget af dets sorte niveau. Synes du billedet er blevet dårligere? Og hvor meget er det brugt? Er der godt billede på det? Og har du erfaring med PlayStation på det? Hvordan med Burns in? Kører du nogen gange til Århus ;)?
Af jeppe158
Som jeg skriver fejler tv'et bestemt intet. Jeg synes ikke har mistet sortniveau. Kan godt se forskel på min VT60 og G20'eren, men alt andet ville også være unaturligt. Det allerbedste ville være at komme forbi og se skidtet i aktion ;) Som jeg skriver tidligere i tråden er udskiftningen udelukkende sket fordi jeg gerne ville prøve kræfter med smart Tv. Jeg drillede altid mine venner med at deres papirstynde Samsung fjernsyn da så meget godt ud når det ikke var tændt ;)

Jeg kommer kun meget sjældent på de kanter. Ville også være ked af at køre hele vejen derned hvis du så ikke vil købe det. Så skal jeg i hvert fald være sikker på en handel og der skal ligges en smule til diesel. Har ferie i denne uge så jeg kan muligvis finde tid til det.

De bedste hilsner
Jeppe