Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af blander
Hej.

Jeg ved godt der snart er oprettet en del tråde omkring dette emne men jeg vil alligevel lige have jeres mening med på hvilken flad jeg skal gå efter ud fra de kriterier jeg nu engang har.

Mine kriterier:

32 - 37"
digital tuner
sort
max 10.000

Er det overhovedet muligt at finde en ordentlig flad til den pris eller skal jeg vente og spare mere op ?

Jeg er ret lun på Samsung skærmene da de har en utrolig høj kontrast men priserne er desværre også pænt høje når der er tale om skærme med indbyggede digital tunere.

Hvilke skærme kan i anbefale ?

På forhånd tak.
Ubrugelig overskrift rettet af Yakken. Læs vores retningslinier.
Af Har Brug for 32"
hvis du primært skal bruge dit kommende tv til fjernsyn/dvd så kan jeg klart anbefale panasonic 37 px fra geco.dk til 9000 kr.

Det er plasma og det skønt. God fornøjelse. (B
Af blander
Det vil primært være tv / dvd.

Jeg spiller i ny og næ også lidt ps2 men det er ikke så meget at jeg ligefrem vælger tv efter det.

Er der andre bud så jeg evt. havde lidt at vælge imellem.
Af Har Brug for 32"
med det du skal bruge tv´et til så kan jeg ikke se andre alternativer til den pris, der når dette tv til sokkeholderne...
Af blander
Jeg kender ikke den forhandler du nævner - er det et sted du kan sige god for ?

Hvordan fandt du frem til prisen for jeg har været inde på hifipriser, pricerunner og kelkoo men kunne ikke finde dette tv til så billige penge.
Af Har Brug for 32"
jeg, og en del andre, se evt. hos recordere.dk, har købt hos dem. Og deres levering er meget hurtig. Det er dansk panasonic - så ingen parrellelimport.

den bliver solgt pt sammen med mediecenter til 16999, men hvis du ringer/mailer til dem kan du nok få den til 8999. Det kunne jeg i hvert fald og mange andre. Regner med at de stadig køre med den pris. Bare ring til dem og spørg. De er flinke nok :)

Du kan jo evt. kigge inde på deres hjemmeside. Prisen er inkl. levering.
Af blander
Tusinde tak for hjælpen.

Jeg går lige i tænkeboks weekenden over og så skal der vist investeres :-)
Af la
Nu sidder jeg i samme situation, jeg er blevet anbefalet en Toshiba 32 LCD-TV 32C3030D. Er det den bedste til prisen, eller burde man så spare op og vente på panasonics 37"?
Af Har Brug for 32"
hvis du har samme forbrugsmønster så vil jeg mene at det er værd at vente på.

Plasma er bare bedre til at gengive billede, især hurtige bevægelser og sort niveauet er meget bedre.

se evt. på recordere.dk om px fra panasonic og se alt den ros det får der.

personligt syntes jeg at det er et meget godt fjernsyn, især når man tænker på prisen...
Af blander
Så er det købt og leveret, hængt op og afprøvet..... DET ER ET SUPER GODT KØB !!!!

Tak for det gode råd.

Det er et kanont godt billede og jeg har endda kun analog signal. Har også set en dvd og det bliver det jo bestemt ikke ringere af.

Geco.dk gav en god service og en god pris kan klart anbefales.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvilken model endte du med at købe?
Af blander
Jeg købte Panasonic 37" plasma TH-37PX70E.
Af mfrisch23
Jeg har også meget svært ved at vælge og efter at jeg har læst denne tråd så er jeg kommet endnu mere i tvivl...

Jeg havde næsten bestemt mig for at købe Samsung LE32M86, men det i fortæller om denne Panasonic plasma, så er jeg kommet i tvivl...

Mit forbrug vil også være dagligt tv med en del tekst tv og så mange fodbold kampe som muligt... :)

Vil i her stadig anbefale Panasonicen ????