Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JbnInc
Hej derude!

Jeg har længe ledt efter et nyt tv i omegnen af 47". Normalt plejer jeg at se på nogle reviews på nettet, men modellen der er på tilbud i Elgiganten er nærmest umuligt at støve nogle anmeldelser op af.

Det skal sige, at jeg ikke leder efter et top-fjernsyn. Jeg bruger det hovedsageligt til at se HD-film på, og naturligvis lidt fjernsyn i ny og næ. Mit budget ligger i omegnen af de 4k, hvorfor jeg synes, at nedenstående model kunne være interessant, specielt ud fra at jeg godt kan lide LG's designs.

Så, hvad synes i om fjernsynet ud fra at prisen er 3999?

LINK

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... tv-47lb610
Af troopa85
Har ikke set nogen anmeldelser af LGs 2014 tv endnu, og detter er en low end model... men til prisen kan det jo ikke gå helt galt. Mener også elgiganten giver 14 dage til ombytning selvom det er afprøvet, så længe du har original indpakning mv, så det er vel bare at prøve.
Af JbnInc
Ok, tak for svaret.

Er der noget specielt ved dette fjernsyn, jeg skal være opmærksom på? Evt. mangler ifht tunere etc?

Jeg tror jeg går ud og kigger på det i morgen ved et almindeligt digitalt signal og HD, og så må jeg vurdere, hvorvidt det e godt nok ud fra det.
Af troopa85
Nej det er helt up to date med det hele... generelt vil der altid være kompromiser når man køber et tv, også dem til 40.000. Men det er ting som motion blur (altså slør ved hurtige bevægelser eksempelvis) som ofte er et problem med de billigere modeller.
.

Men med et budget på 4000 tror jeg ikke du finder noget væsenligt bedre fra nyt, prisen synes god, og LGs 2014 modeller har fået positiv feedback selvom jeg stadigt mangler at se deciderede anmeldelser.
Hej.

Ja meget fornuftigt ud til pengene. Jeg havde selv et 6 serie (LA 640 eller deromkring) fra 2013, super billede. Det som drillede mig var lyden, var utrolig ringe, tæt på en mobil telefon højtaler og så var den medfølgende remote utrolig dårlig til at fange tv'et, man skulle pege næsten direkte over på tv'et. Men man kan selvfølgelig tilkøbe en Magic remote som bare virker. Mvh J