Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af troopa85
Er ikke så meget at vælge imellem, men hu7505 i 55" til 15.000 virker som en god pris, dog har den for højt input lag (80 ms) til ps4 gaming, ellers havde jeg nok købt det.
Af Oliver400
troopa85 skrev:Er ikke så meget at vælge imellem, men hu7505 i 55" til 15.000 virker som en god pris, dog har den for højt input lag (80 ms) til ps4 gaming, ellers havde jeg nok købt det.
Ja, jeg sidder med griblende i fingrene om jeg skal slå til, for det er det TV jeg gerne vil have. Omvendt forventer jeg også at priserne snart begynder at falde kraftigt anyway og jeg kan derfor godt vente et par måneder. Men jeg kan jo også tage fejl...... :s
Af troopa85
Hvis du godt kan vente er der ingen grund til at slå til, det falder med garanti til 15.000 som normal pris i løbet af året, og skulle ikke undre mig om det kommer nogen tusinde kr længere ned omkring januar udsalget...

Personligt står jeg dog akut og mangler et tv, men bliver nok ikke dette.

Prøv eksempelvis at se prisudviklingen på sonys top model fra sidste år, 55w905eren

Klik på prisudvikling i toppen
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2889530/ ... ign-Priser

De samme kurver ses på stort set alle andre tv også, specielt topmodellerne.
Af Oliver400
troopa85 skrev:Hvis du godt kan vente er der ingen grund til at slå til, det falder med garanti til 15.000 som normal pris i løbet af året, og skulle ikke undre mig om det kommer nogen tusinde kr længere ned omkring januar udsalget...

Personligt står jeg dog akut og mangler et tv, men bliver nok ikke dette.

Prøv eksempelvis at se prisudviklingen på sonys top model fra sidste år, 55w905eren

Klik på prisudvikling i toppen
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2889530/ ... ign-Priser

De samme kurver ses på stort set alle andre tv også, specielt topmodellerne.
Jep, følger meget prisudviklingen via graferne på pricerunner. Så jeg har slået koldt vand i blodet, da Samsungs topmodeller sidste år oplevede et ordenligt dyk henover sommeren 2013. Jeg håber det samme sker for 2014 modellerne snarest og der så kommer et godt tilbud efterfølgende.