Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SRP14
Hej Flatpanels.

Håber meget i kan hjælpe mig med dette meget mystiske problem.

Jeg har for nogle måneder siden købt Samsung's UE55F8005, som jeg har tilsluttet Boxer, via et CAM modul i siden.

Problemet er så at den ofte melder kodet signal når jeg skifter over på "Betalingskanalerne/Boxer-kanalerne".

Jeg har snakket med boxer, og de har været ude og skiftet antenne og trukket nye kabler.

Skærmen er software opdateret, og jeg har prøvet med 3-4 forskellige CAM moduler, og 2 andre kort.

Det skal lige siges at når jeg sætter min gamle Boxer-box til, så køre det fint nok.

Er der andre der har oplevet dette problem eller ved hvordan det løses?

VIL MEGET GERNE SLIPPE FOR DEN SKIDE BOX! :p

Tak på forhånd!
Af Daniel Buje
Fordi den melder kodet signal er vel ikke pga du optager en kanal, imens du prøver at se en anden?

Du kan kun optage gratis kanaler og se en betalings kanal
Hvis du derimod optager en betalings kanal som ligger på dit abb, fx TV3, så låser den for de andre betalingskanaler, dog kan du stadig se fx DR1

Giver det mening?
( hvis du allerede var klar over dette beklager jeg ) :)
Af Grandahl
Jeg har 3 tv i husstanden, to Samsung og et gammelt Sony fra 09. De fungerer alle 3 upåklageligt med cam modul i siden. Vil næsten tro det er tv'et der er problemet når du har prøvet diverse fejlmuligheder via boxer.

Ellers kan jeg kun se muligheden som nævnt tidligere med at du optager en betalingskanal og derfor ikke kan se en anden betalingskanal samtidig