Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har et Samsung UE55F8005 tv og jeg kan ikke på PIP funktionen til at fungere.
Når jeg aktivere PIP kommer der en ekstra skærm op nederst til venstre og ovenover den står der "Kanal ikke fundet"

Jeg har kabel tv og har ingen form for kort eller lign. i tv'et

mvh. RLindberg
Vedhæftede filer
Her kan man se hvad tv gør
Her kan man se hvad tv gør
20140626_165657.jpg (284.22 KiB) Vist 3500 gange
Grunden til din PIP funktion ikke fungere, er pga. den tror den skal hente billede fra antenne (DVB-T), kan ikke lige huske hvor du ændre det, og kan ikke tjekke det, da jeg ikke er hjemme, hvis du bruger den "nye" remote der følger med tv'et er det meget nemt at ændre.

Ved godt det er et dårligt svar, men vil gerne tjekke det når jeg kommer hjem hvis det er? Men tv'et fejler intet, det er en simpel opsætnings fejl.
Ka se din tråd er gammel og VM er jo overstået men ved søgning på Google fandt jeg en Samsung side hvor der stod at efter 2005 har Samsung tv kun en tuner så man ska bruge ekstern boks for at se 2 kanaler samtidig
Mathex skrev:
Ka se din tråd er gammel og VM er jo overstået men ved søgning på Google fandt jeg en Samsung side hvor der stod at efter 2005 har Samsung tv kun en tuner så man ska bruge ekstern boks for at se 2 kanaler samtidig
Dine oplysninger er gamle, sådan er det ikke længere på Samsung topmodeller, i dag har flere af dem 2 tunere indbygget og man skal derfor ikke have ekstern boks for at se 2 programmer samtidig O_O Tudelihut....