Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BimBam
Øv hvor det sucks!!

Uventede udgifter har lige nedsat budgettet til max 4000 kr. Hvad kan pøblen anbefale i det prislag?
Af Dolcevitt
En skam for dig. Har lige købt LG55Lb610v her til aften, set VM fodbold her til aften, og jeg er meget glad for købet.
Syntes det er et flot tv og har ikke en finger at sætte på billedet, dog ville jeg gerne høre om nogen har forslag til indstillinger.
Har sat mit Panasonic plasma på pension, syntes billedet her er noget bedre. O_O

Har i forslag til indstillinger ?

Ellers kan jeg kun anbefale et køb af dette TV.
Af BimBam
Dolcevitt skrev:En skam for dig. Har lige købt LG55Lb610v her til aften, set VM fodbold her til aften, og jeg er meget glad for købet.
Syntes det er et flot tv og har ikke en finger at sætte på billedet, dog ville jeg gerne høre om nogen har forslag til indstillinger.
Har sat mit Panasonic plasma på pension, syntes billedet her er noget bedre. O_O

Har i forslag til indstillinger ?

Ellers kan jeg kun anbefale et køb af dette TV.
Det der hjalp ikke ligefrem på min nedtur over, at jeg ikke har råd til at købe det :(

Men tillykke med det nye TV. Håber du bliver glad for det :)
Af PeterD
"Billedet er noget bedre end på plasma fra Panasonic ".

....aaaaRGH...

Bum.Bum..

Var det plasma så korrekt indstillet i de rigtige omgivelser?

Skal vi nu ikke lige vente til det bliver rigtig mørkt udenfor og/eller der vises Formel 1 eller VM bold på skærmen og så tage den igen? 8)

Kan ikke finde nogle brugeranmeldelser af tvet. På dansk.engelsk eller tysk.

Ej heller at den er testvinder..

Derfor kan det SAGTENS være et godt tv alligevel.
Af Dolcevitt
Beklager, det var ikke for at jokke på dig.... Bare for at fortælle at det var værd at købe efter min mening.

Hmm, havde selvfølgelig forventet at der ville komme lidt om Panasonic og plasma O_O
Gik fra en 37 tommer til 55 tommer, det har nok også lidt betydning for min oplevelse.
Er ikke ude på at starte en debat om hvorvidt noget er bedre end Panasonic, har været godt tilfreds med mit tv( der var indstillet som anvist herinde) men det er vel ok at jeg er ganske godt tilfreds med mit nye køb.