Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter.Clausen
Hej eksperter.

jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har læst en masse og forsøgt at danne mig et overblik, men må indrømme at jeg synes TV-markedet er meget uoverskueligt :-(

Jeg har kig på 2 TV, og hpber I kan hjælpe mig med hvad der er det bedste.
Jeg ser almindeligt tv, film og lidt sport på det. Billedkvaliteten er det vigtigste, smart-funktioner og 3D er sekundært.

De to jeg har set på er:

Samsung UE55F7905 til kr. 9.999;-

LG 55LA692 til kr. 8.999,-

Hvilket er det bedste køb
Af Non-Desperado
7005'eren kender jeg kun i 46"-udgaven, men sortniveauet er fint og Smart-TVet reagerer hurtigt.
Af kskruger
Iflg. Rasmus Larsen, så skulle der ikke være store forskelle imellem Samsung's 2013 og 2014 modeller.
Jeg ville gå efter et Samsung UE55F7005, hvis man skal vælge udfra de tilbud der er i øjeblikket, dog skal man også holde øje med Samsung 55F9005, som i øjeblikket er tit på tilbud.
Den har lige været på tilbud i Bilka til 9999,-

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... Elektronik
Af Peter.Clausen
Tak for svar :-)

@kombardo: jeg ved godt at det er sidste års modeller, men prisen skal holdes på max. 10.000,-

Er der bedre alternativer i den prisklasse?
Af kskruger
KomBarDo. skrev:Jeps, lige præcis det 55F9005 til små 10.000 kr virker som det bedste købt nu :-)
Ja, det er ret billigt.
De skriver at det er et begrænset tilbud, så kontakt dit lokale Bilka, eller flere om de har det på lager.
Af KomBarDo.
Mon ikke de andre El-kæder følger prisen og sætter det tilsvarende ned ? Altså El-giganten kan jo ikke være 4000 kr dyrere med det samme tv, vil da være pinligt for dem :-)
Af Peter.Clausen
Tak for input - det sætter jeg pris på! :-)

@kombardo: Jeg ringede til Bilka igår, og de var blevet revet væk i samtlige butikker. Der havde stået 35 mennesker i kø i Fields, da de åbnede. Så det var nok et lidt for godt tilbud.

@PeterD: Det skal være 55", så dit forslag er ikke en mulighed.

Er der ikke nogen som har erfaringer med Samsung UE55F7905 eller LG 55LA692, eller har et andet bud til max. 10.000,-?