Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af crolle
hej jeg står og skal ud og have købt mig et nyt tv.
det kommer til at være en 4 meter fra tv til sofa.
og har omkring 10000 at gøre med men vis der er noget bedre til flere penge er det ok.
også kan jeg se der komme det nye 4 k opløsning er det noget man skal gå efter eller er det stadig for nyt til at man kan udnytte det ?

lige pt kigger jeg på de helt nye fra philips. med 3 side ambilight.

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... nd:Philips

men ellers skriv hvad i mener er det bedste man kan købe for den slags penge.

MVH.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det Philips du linker til er ikke et af de nye. Det er en 2013-model. 2014-modellerne ender på 9 i modelnavnet.

Der er ikke meget indhold i 4K i dag, så det kommer nok an på hvor mange år du har planerne om at beholde tv'et. Netflix 4K er det eneste man som udgangspunkt kan få - men dog ikke på Philips' Smart TV. Det understøttes kun på Samsung, Sony, LG pt. og lidt senere Panasonic.

Men uanset hvad bliver det nok svært at få indenfor budgettet på 10.000.
Af Kjeldbjerg
Bilka har Samsung F9005 i 55" til 9999,- på fredag, det kunne være en god mulighed.
Af PeterD
Et AX800 til 40.000 kr ville jeg gå efter om1-2 år hvis økonomien kunne klare det. Til den tid er de nok blevet billigere hvis altså teknologien slår igennem og kanaludbyderne er istand til at vise opløsningen.

Ville aldrig købe et til 10-15 K....Så hellere vente på konkurrencen og producenterne bliver større og satser på det.

Nøjagtig som på LED/LCD markedet. Kvalitet koster.