Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henbak
Jeg leder efter et billigt 32" LCD TV og faldt så over dette TV Samsung LE32R86WD på edbpriser.

TV'et er en del af Samsungs nyeste serie af fjernsyn og det er altså modellen R86. Umiddelbart ser tallene jo fornuftige ud for mig, men jeg er så heller ikke den helt store TV ekspert. Jeg hæfter mig ved at der er 3 HDMI indgange, hvilket skulle give en god fremtidssikring til eksterne tilslutninger. Mit problem er bare at jeg ikke kan finde nogen anmeldelser af det nogen steder, og jeg kan heller ikke umiddelbart se at der handles med det andre steder end på nettet.

Og prisen kan jeg så slet ikke forstå, 5000 kr det billigste sted for en så ny model... hvad har jeg overset???
Af MikkelU
Virker meget underligt...

Yderligere kan du se hvis du trykker ind på Digital4All.dk LTD så får du en helt anden pris end de 5000 kr. Men på Getmore A/S er prisen go nok. Men forstår ikke hvorfor den er så billig når den sorte model koster 7000 kr.

For mig og se virker det som om et eller andet er forkert her :P vil gerne vide hvad.
Af Henbak
Ok ja prisen på Digital4All.dk var nu også god nok tidligere, men den er så sat op igen. Der er dog stadig 2 butikker på under de 6000 kr, så det er da stadig billigt for et af de nyeste Samsung TV.

Jeg undrer mig nemlig også over at den hvide model er billigere end den sorte.
Af Otto J
Henbak skrev:Ok ja prisen på Digital4All.dk var nu også god nok tidligere, men den er så sat op igen. Der er dog stadig 2 butikker på under de 6000 kr, så det er da stadig billigt for et af de nyeste Samsung TV.
Mange netbutikker har en ret automatiseret opdatering af prislisterne fra leverandørerne, så hvis der er fejl i leverandørernes prisliste, kan det nogle gange smitte af på flere butikker. Mit gæt er at det er dét der er sket.
Af Henbak
Jeg skrev til Getmore og fik bekræftet at det er en prisfejl. De retter det hurtigst muligt.

Prisen kommer vist til at ligger på omkring de 7000 istedet for. Jeg er stadig interesseret, men er der nogen der kan sige mig om det er pengene værd?

Det skal bruges til at se kabel-tv og spille Playstation 3 på.
Af Henbak
Det er godt nok R87 modellen du linker til der, men den må læne sig tæt op ad denne model. Det ser ganske fornuftigt ud ifølge det review.
Af MikkelU
R86, 87, 88 er alle ens, det er kun designet der varriere
Af thomashansen
Har tvet og er godt tilfreds. understøtter også 1:1 PM over hdmi nr 2, i opløsningen 1360 x 768 (tre slukkede pixels i hver side)