Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pauly
Til et 50 tommer.

Panaén har tjent mig godt i 5-6 år, og jeg har være meget tilfreds.

Nu er plasma gået af mode, hvad gør man så?

Findes der en anbefalelseværdi skærm i LCD? pris max 10.000kr
Af troopa85
Tag et kig på den nye W828 står til 8000kr for en 50"

Er masser af anmeldelser på nettet (under modelnavnet w829 som er den europæiske udgave).

Generelt scoret højeste karakter alle steder. Det udmærker sig ved god kontrast og sort niveau samt meget lavt inputlag og en super pris.

Skal man have noget bedre inden for LCD verdenen kunne det være sidste års w905, det er heller ikke alle de nye modeller der er kommet endnu eller er kommet anmeldelse på, så kunne også være noget der.

Både Panasonic, LG og Samsung har mere på vej inden for nærmeste fremtid.
Af JRN
Halløj,

Jeg "joiner" lige tråden. Jeg har nemlig også et PX80, som jeg har været rigtig rigtig rigtig rigtig glad for :-) - men tror ikke jeg fornærmer nogen ved at sige, at det ikke ligefrem er så moderne mere.

I lyset af min PX80-tilfredshed, skal jeg have et nyt Panasonic. En af mine kammerater har lige købt netop et Pana, som jeg synes ser møj' spændende ud - både billede og udseende.
I går var jeg lige ind og kigge lidt på nettet og faldt over dette (som ligner det min kammerat har købt):

http://www.dustinhome.dk/product/501078 ... 0e-42-led/

Er det ikke et godt tilbu'? :-) Jeg kan forstå at når modelnumret slutter på E og ikke Y er det ikke 100% indstillet til nordisk signal??

Go' St. Bededag!
Af pauly
En google søgning på W828 finder mig en Miele vaskemaskine.

Den er sikkert go´men den vi har er kun et par år gammel og fungere perfekt.

Jeg er mere ude efter noget TV halløj O_O
Af Danster
Lytter med her. Jeg står i næsten samme situation, har et px70 der snart har så mange linje/pixel fejl at jeg bliver nødt til at udskifte.
Men synes mange af de led tv man ser, har dårligere billede end mit gamle plasma.
Af troopa85
Jeg havde et Panasonic 42GT20 og skiftede til et 55W905 og fik samtidigt et bedre billede. Det er rigtigt at på tilsvarende modeller eks en VT60 kontra en W905, så vil VT60eren altså plasma TVet stadigt være foran.

Når man har fat i de billige plasma skærme så får man rigtigt meget billede for pengene ja, men de er altså ikke på niveau med de bedste LCD skærme (min mening)

Skal du have en plasma skærm der er på niveau med eks en w905 idag ville jeg mene du skal op i en st60 eller lign.
Af Supergris
For dyrt. Regn ikke med mere end godt 4 års levetid for en fladskærm i dag, derfor skal prisen være helt i bund, hvis et tv har mere end 3 år på bagen, efter min mening...