Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsen01
hej her,,, jeg gad godt ha TDC play på mit f8005,, er her nogle der ved om det kan lade sig gøre uden andre bokse,, har en android stik mk802,, men vil gerne gøre det uden at skulle bruge den.
på forhånd tak for hjælpen
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Har også søgt efter samme løsning, men mig bekendt eksisterer der stadig ikke en TDC Play App til Samsung tv - skyldes ifølge TDC en manglende aftale med Samsung om at lave en sådan !

Så vidt jeg ved findes TDC Play App'en til Iphone/Ipad, Android, Windows Phone, Pc og Hometrio indtil videre - fra en af disse, kan man så overføre musikken til tv/anlæg vha. henholdsvis DLNA eller Airplay :)
Af nielsen01
sagen er den at vi har home trio i sommerhuset,, og der har vi kanaler som vi ikke har her hjemme , hvor vi har yousee grundpakken, så vil bruge TDC play til at se noget af det herhjemme
Af jng
nielsen01 skrev:sagen er den at vi har home trio i sommerhuset,, og der har vi kanaler som vi ikke har her hjemme , hvor vi har yousee grundpakken, så vil bruge TDC play til at se noget af det herhjemme
Det skal nok lykkes. Held og lykke.