Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af David_Jensen
Hej allesammen,

Jeg skal have skiftet mit gode gamle Panasonic 42G10E ud :)

Jeg kan desværre ikke have et 55" TV da det bliver alt for dominerende.
Jeg vil dog gerne nogle takker op ad tomme-stigen og 50" er hvad der vil kunne passe.

Jeg kan bare ikke finde ud af hvilke af de nye modeller der ser mest lovende ud.

Hvad ville I kigge efter hvis I skulle finde et nyt TV til max 10 af de lange ?

Gerne LED :)

Har kigget meget efter Sony's nye, men det afskrækker mig altså at de ikke kan hænge på væggen uden at bruge foden :(

Ser frem til Jeres opinions :)

David
Af ShooterDK
Jeg forstår godt din bekymring omk. sony, men jeg må alligevel nævne denne (W805B) til kun 7499 i bilka. :)
Af David_Jensen
Jeg har også lange øjne efter den anmeldelse der forhåbentlig lander på sitet snart :)
Det ligner et rigtig rigtig godt TV, det er bare så ærgerligt hvis jeg ikke kan hænge det på væggen, uden det kommer til at hænge og svæve ude i lokalet og ikke sidde ind til væggen som en fladskærm bør i min verden. :(

Glæder mig også meget til at se de nye Panasonic fjernsyn i test.
Brugeravatar
Af edinger
@David_Jensen:

Forholder det sig retfærdigvis ikke sådan, at skærmen rigtignok ikke vil kunne sidde klinet til væggen, men at den heller ikke ligefrem vil "hænge og svæve ude i lokalet"?

Den vil vel sidde nogenlunde ligesom skærme sad for 5-6 år siden før superslimbeslagenes tid?

I så fald skulle jeg mene, at problemet er til at overse.
Af David_Jensen
@Erdinger:

Jeg skal ærligt sige at jeg ikke har helt udelukket Sony's tv - men jeg tænker det ikke som et "det skal jeg bare have" tv grundet ophænget.

I min verden er et TV noget man skal kunne holde ud at se på både tændt og slukket - og jeg synes ikke det klæder et TV at hænge så langt fra væggen som du selv nævner de gjorde førhen. Mit nuværende hænger ikke på noget slim ophæng og da det er et plasma med lidt år på bagen er det heller ikke særlig tyndt :) Men jeg synes ærligt ikke det er kønt som det hænger, men det er en smagssag jo.

Men det hele hænger sammen - så skal det være tyndt må det vel være på bekostning af noget - lyd evt.

Men jeg må ud og se Sonnys TV hænge på en væg en dag, så jeg har et reelt billede af hvordan det ser ud.
Af HAT
Lige med på en lytter angående w805b. Nogen herinde som rent faktisk har det væghængt? Der er også nogle af de stik jeg skal bruge som er bagud vendt... Det sgu synd at de ikke har styr på de små detaljer, ellers var jeg 100% på det