Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu hvor Samsungs nye skærme er på markedet, kan de af os der ikke er milliardærer overveje at købe en af de udgående F7005 eller F8005 modeller. Men spørgsmålet er hvor længe man skal vente? kan man forvente, at de stadig er på markedet om 4-5 måneder eller forsvinder de hurtigt over de næste par måneder?
Bent odense skrev:
holle skrev:Jeg kan ikke anbefale 8005 typen, så mit råd vil være at undlade den under alle omstændigheder
Hvad er begrundelse med den advarsel. Min nabo advaret køb af Renault Clio men gjorde det alligevel.
Din nabo er nok ikke 8005-typen 8)
Af bullerfnis
Jeg var ude i elgiganten idag, de sagde om 1-2 uger ville de køre tilbud på 55" 8005 modellen til 9999 igen :) Også mente de at det var sidste omgang de ville komme til den pris, så er de nok "udsolgt" efter 3 uger kunne jeg forestille mig?
Af capi
bullerfnis skrev:Jeg var ude i elgiganten idag, de sagde om 1-2 uger ville de køre tilbud på 55" 8005 modellen til 9999 igen :) Også mente de at det var sidste omgang de ville komme til den pris, så er de nok "udsolgt" efter 3 uger kunne jeg forestille mig?

Hvilken El giganten snakkede du med..:-)

8005 modellen til 9999 er en flot pris,-men har lige snakket med kundeservice og de sagde at der ikke ville komme tilbud..;-(