Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af carego
Hej

Jeg har YouSee både som kabeltv og internet udbyder. Jeg har det problem at når jeg går ind i optagefunktionen på Samsung 8005 smart tv:
Menu - Udsendelse - Tidsplanstyring - Planlæg

Så kan jeg kun vælge DTV kabel under antenne, og ikke ATV. Men jeg kan kun finde en brøkdel af kanalerne på DTV. Jeg vil bare gerne kunne optage fra alle kanaler. Er der nogen der har et bud på hvordan man kan det?

VH - Carego
Kunne godt lyde til at du sku ha kørt en kanalsøgning forfra - lyder ikke til at du har fået installeret alle kanalerne i første omgang :)

TIP: Der er forresten en nemmere vej ind til Planlægning og Afspilning af optagelser end gennem Menuen :) Tryk på Guide knappen og derefter på den gule knap, så er du under Planlæg og med et let swipe mod højre er du under Optaget - go' fornøjelse med tv'et :)
Af jng
carego skrev:Hej

Jeg har YouSee både som kabeltv og internet udbyder. Jeg har det problem at når jeg går ind i optagefunktionen på Samsung 8005 smart tv:
Menu - Udsendelse - Tidsplanstyring - Planlæg

Så kan jeg kun vælge DTV kabel under antenne, og ikke ATV. Men jeg kan kun finde en brøkdel af kanalerne på DTV. Jeg vil bare gerne kunne optage fra alle kanaler. Er der nogen der har et bud på hvordan man kan det?

VH - Carego
Af brugervejledningen fremgår det, at optagelse kun er mulig fra digitale kanaler.