Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens. Jeg har lige købt et Samsung F8005 Tv og PIP (Picture in picture) funktionen virker kun 50% af gangene. Jeg har et boxer kort sat i TV'et, ved ikke om det kan være der problemet er.

Er der nogen der har oplevet lignende eller har en løsning på problemet?
Du kan ikke se to betalingskanaler afgangen, men du kan godt se fx TV3 og dr3 på samme tid
TVbedreendsko skrev:
Daniel Buje skrev:Du kan ikke se to betalingskanaler afgangen, men du kan godt se fx TV3 og dr3 på samme tid
Hvorfor kan man ikke det? Hvad skal man så bruge PIP funktionen til?
Hvis man har kabel tv ;)
dk9000 skrev:
TVbedreendsko skrev:
Daniel Buje skrev:Du kan ikke se to betalingskanaler afgangen, men du kan godt se fx TV3 og dr3 på samme tid
Hvorfor kan man ikke det? Hvad skal man så bruge PIP funktionen til?
Hvis man har kabel tv ;)
Jeg købte b.la. nyt high end tv, for at få mange funktioner og specielt pga. pip, så jeg kan undgå at se/vente imens der er reklamer, også virker det lort ikke. VIRKELIG ærgeligt, men jeg må vel leve uden :(

Men mange tak for svarene!, troede funktionen var i stykker.
Grunden til pip ikke virker for dig, er pga samsung's tv skærme kun er udstyret med en kort læser (kort læseren skal afkode de kanaler du betaler for) dvs. Når du beder dit tv om at vise en betalings kanal fx TV2, så går den ind og låser kortlæseren fast på den bestemte kanal, dvs du kan ikke af kode en mere kanal.

Havde du i stedet købt Panasonic som har to kort læsere, ville du kunne udnytte pip til ug.

Hvis du i stedet havde haft Yousee eller stofa, havde du ikke haft problemer.