Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jensbak
Hej

Jeg har for nogle dage siden bestilt & betalt for et Sony KDL-55W905A tv hos Fona.
Fona havde desværre ikke tv'et hjemme men måtte bestille det hjem fra en anden butik.
Senere bliver jeg ringet op og får at vide at de ikke kan skaffe et helt nyt men at de har et der har været pakket ud og vist frem for en potentiel kunde.

Mit spørgsmål er:

Kan man på nogle måde tjekke antal brugs timer på dette TV, så jeg ikke modtager et demo ?

Hilsen

Jens
Af troopa85
Kan ikke se hvorfor han skulle lyve, de kan da sagtens få det w905 solgt selvom det havde været en demo model. Men det må jo være en vurdering... jeg ville ikke være nervøs for at købe det, kommer jo med garanti.
Af Bent odense
troopa85 skrev:Kan ikke se hvorfor han skulle lyve, de kan da sagtens få det w905 solgt selvom det havde været en demo model. Men det må jo være en vurdering... jeg ville ikke være nervøs for at købe det, kommer jo med garanti.
Enige så er det også til en anden pris end man skulle give.
Senest rettet af Bent odense 12 apr 2014, 18:02, rettet i alt 1 gang.
Af troopa85
Men igen, hvorfor forvente han lyver? hvis han ville lyve kunne han da bare sige han havde fået et nyt tilsendt og solgt ham det som nyt? Anyway Jens, op til dig, personligt ville jeg have det fint med at købe det.
Af jensbak
Hej alle,

tak for alle svarene.

Ja, det er jo op til mig selv om jeg vil modtage et Tv hvor pakken har været åbnet.
Jeg blev usikker da tv'et bliver leveret fra en anden Fona forretning, så derfor håbede jeg på at det var teknisk muligt at aflæse brugstimerne på tv'et og derved fjerne min tvivl.
Prisen blev da handlet lidt ned da de nye modeller er lige på trapperne, men der har aldrig været tale om et demo køb.

Hilsen
Jens
Af bullerfnis
Hvad måtte du slippe for TV'et? :)

Har lige købt det da elgiganten havde tilbud på det til 10k for 55" :) Jeg er glad for mit! :)
Af bullerfnis
Det er med at slå til når tilbuddet byder sig ;) Så det i elgiganten sidste uges avis, og bestilte det til collect at store :) Så var det jo reserveret til mig.

Er så glad for det, dog syntes jeg den mangler en knap til at zappe mellem 2 kanaler ? Synes aldrig jeg har haft et tv som IKKE kunne det, men kan sku ikke finde den funktion på dette, hehe..
Af Kickstart
Personligt vil jeg aldrig købe et tv på de præmisser. Uanset hvad en sælger siger og gør.