Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JBS
Købte i sensommeren dette tv Philips 42PFL6907T - dejligt billede og ok lyd.
Har nu endelig fået det tilsluttet nettet, men ungerne vil gerne se Netflix på det?
ER der nogen der ved om man kan det og evt. hvordan man gør det? Fordi det skulle være et smartTV men men men ikke så smart at det kan se Netflix.
Jeg vil lige sige at mine evner strækker sig ikke ret meget længere den til tænd/sluk på tvet... så hjælp

Mvh
Jbs
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der findes Netflix på Philips Smart TV, men kun 2013 modellerne og fremefter. Jeres er en 2012 model, så det kan I desværre ikke :(

Og ja, det er dybt kritisabelt, at det forholder sig sådan, når tv-producenterne sælger "Smart TV".
Af JBS
Øv, smart tv min bare..... måske derfor det vare en tilbudsvare??
Tak for et hurtigt svar.
Kedeligt at vores første fladskærms-tv ikke kan bruges nå når vi har fået netflix
der er vel ingen muligheder for en eller anden lille box, dims eller..... et eller andet billigt tilkøb der gør dette muligt?

mvh
Jbs
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Chromecast får også en anbefaling herfra - hvis I har smartphone/tablet vel og mærke. Husk blot, at den tager dansk Netflix, men giver en udfordringer, hvis man vil se amerikansk Netflix.

Ellers kan en Apple TV anbefales, som en brugervenlig stand-alone løsning. Der er fjernbetjening med, men kan også styres med iPhone/iPad.
Af JBS
Tak for hjælpen til alle - har nu købt sådan en Cromecast og fået den til at virke O_O
Men... nu vil fjernsynet opdater hele tide, hvis man sige ja til en opdaterning tænder og slukker det selv... for at gentage det hele på min. efter. Dette er nok gentaget sig 40-50 gang efterhånden, så der må være noget galt :(( . Ungerne er dog glade for at de kan se Netflix på tvet - når man bare trykker opdater senere

mvh
JBS