Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Ja, men det er noget Samsungs modeller har døjet med, siden de begyndte at understøtte PVR. Det er mærkeligt, at det skal være så svært at udvikle firmware, der kan håndtere eksterne diske.
Af hrboenne
Selv har jeg købt denne Sandisk Ultra på 32Gb til brug i mit 46ES7005 :

http://www.edbpriser.dk/usb-stick/sandi ... 05003.aspx

Det er vidst ikke den allernyeste usb-stick på markedet, men jeg valgte den fordi den med ultra "certificeringen" skulle leve op til nogle ret gode hastigheder. Den fungerer absolut upåklageligt og jeg har aldrig haft nogen fejl af nogen art på den. Den koster 200kr, så det kan ikke gå helt galt.

Det var min lille anbefaling :p
Desværre er Kingston DataTraveler R500 udgået, hvorfor jeg søger efter et andet produkt, der opfylder den krævede læse- og skrivehastighed på henholdsvis 20Mbps og 34Mbps.
Ej heller Sandisk Ultra på 32Gb har jeg kunnet se er på markedet.

Alle data på USB stick opgives med USB 3.0, men Samsungs smart tv har alle en USB 2.0 port, hvorfor jeg er usikker på hvilke stick, der opfylder kravene. Har allerede købt en USB stick, som ikke blev accepteret, og det ønsker jeg af gode grunde ikke gentaget.

Kan man få hjælp fra dette forum monstro?
Af Kaare
Har fundet en forhandler og købt Sandisk Ultra på 32Gb, som virker upåklageligt. Tak for rådet.