Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MegaO
Jeg har fået burn in fra 2 kanaler nu. Det er sådan jævnt nedern. Jeg har haft den til rep. 1 gang for burn in, for ca. 1 år siden.
Jeg er rimelig pissed nu, og især fordi jeg ikke kan finde kvitteringen. Kan jeg overhovedet gøre noget nu? :S

Jeg er en presset mand. Er ellers utroligt glad for deres plasma skærme, og ja ved da godt det kan ske osv. osv. men jeg har ikke haft problemet i omkring 8 måneder, og så er der fandme brændt 2 kanaler fast nu. altså selve "kanal-logoet".

Har i nogle forslag til hvad jeg skal stille op? ;;)
Af kronholm
Tror bare du skal være glad for at de gad at gøre noget ved det første gang. De fraskriver sig jo alt ansvar mht burn-in.

Pisse ærgerligt, men når nu de er stoppet med at producere plasma tv, så tror jeg det bliver svært at overbevise dem om at det er penge godt givet ud.

Er det formel-1 der er synderen? ;)
Af kronholm
men altså, der skader jo ikke noget at prøve at kontakte dem. En kvittering ville naturligvis være en fordel, men hvis panasonic gerne vil, så burde de kunne finde ud af hvor gammelt tv'et er. På mit samsung står der produktionsmåned bagpå (og år...).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis det er ombyttet én gang, så er der jo 2 års reklamationsret igen. De har vel dokumentation på det første bytte...
Af PeterD
Trist. :((

Hvis du havde indstillet det efter FP's instrukser så...(burde det vel ikke kunne ske??)

Som du selv skriver plasmakvalitet er dejligt, men det er bare så ærgeligt når det sker..

Gad vide, hvordan OLED reagerer på dette?

On topic. Nr. 2 reparation, er vel også med dato, så gælder der 2. års garanti fra denne.
Af kronholm
Burn in bliver jo ikke dækket af garantien ifølge panasonics brugsanvisning.... men måske forbrugerstyrelsen har kunnet tvinge dem til det alligevel.

Måske har han indstillet det efter fp's indstillinger? Tilbage på nationen med dig
Senest rettet af kronholm 18 mar 2014, 22:01, rettet i alt 1 gang.
Af kronholm
Lige meget hvad så har du jo nok scoret dig 2 års ny reklamationsret på panelet. :) Går ud fra at de skifter det? Husk at få kvitteringer med på reperationen. :p

... og når de har skiftet panelet 2 gange grundet burn-in, så er de jo også tvunget til at gøre det hvis det sker igen.
Af MegaO
kronholm skrev:Lige meget hvad så har du jo nok scoret dig 2 års ny reklamationsret på panelet. :) Går ud fra at de skifter det? Husk at få kvitteringer med på reperationen. :p

... og når de har skiftet panelet 2 gange grundet burn-in, så er de jo også tvunget til at gøre det hvis det sker igen.
Præcis! :)

Ja det gør de, de venter på et nyt panel, derfor der går lidt tid (de hentede det for 1 uge siden).
Ja self ! Fik jeg også sidste gang, så det er perfekt! :D
Hvor i landet bor du/hvilket service center bliver dit tv sendt til. Er nysgerrig efter, om der er forskel på service centrene, da mit VT50 kom tilbage med retention/burn-in, der var en del værre end det, det blev sendt afsted med. Og ikke fejlede noget iflg centret. Har haft kontakt med en mere, der fik samme besked fra samme center.