Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej allesammen,

Jeg har været heldig at vinde et Philips DesignLine 55" 3D Smart LED-TV 55PDL8908S. Men da jeg i forvejen er i besiddelse af et udemærket LG 60" Plasma som jeg er glad for, vil jeg gerne sælge Philips TV'et.

Billede

Billede

For at give en nogenlunde idé om pris, så går lige nu til 16995 kr. Elgiganten (http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 55pdl8908s - jeg tager alle bud i betragtning.

Dette er den billigste pris jeg har kunne finde det til (http://www.pricerunner.dk/pl/2-2890176/ ... ign-Priser).

Jeg skulle gerne modtage TV'et i slutningen af ugen eller starten af næste uge. TV'et sælges til højest bydende (forbeholder mig dog retten til ikke at sælge). Kan nok godt sendes direkte til købers adresse da Elgiganten først skal bestille det hjem (regner med 3-4 dage umiddelbart) før de sender det til en adresse jeg specificerer.

Bitcoin modtages.
Senest rettet af Gaco 12 mar 2014, 20:19, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan tilføje, at jeg for en gangs skyld, er blevet imponeret af Philips.
Jeg så det for 14 dage siden hos Elmutanten, og jeg syntes designet var fedt (Smagssag selvfølgelig), og billedet var virkeligt behageligt at kigge på, out of the box.
Ikke det sædvanlige pumpede billede, som man er vant til fra tidligere Philips modeller, så held og lykke med salget.
Mon ikke, du kan få en god pris på det, og ikke skambud, som den første???
Supergris skrev:Jeg kan tilføje, at jeg for en gangs skyld, er blevet imponeret af Philips.
Jeg så det for 14 dage siden hos Elmutanten, og jeg syntes designet var fedt (Smagssag selvfølgelig), og billedet var virkeligt behageligt at kigge på, out of the box.
Ikke det sædvanlige pumpede billede, som man er vant til fra tidligere Philips modeller, så held og lykke med salget.
Erkender skambudet - men vi skulle jo starte et sted... og jeg har endnu ikke set højere bud herinde? ;)
CockNorris skrev:
Supergris skrev:Jeg kan tilføje, at jeg for en gangs skyld, er blevet imponeret af Philips.
Erkender skambudet - men vi skulle jo starte et sted... og jeg har endnu ikke set højere bud herinde? ;)
Hehe det er fair nok, jeg skrev jo at alle bud er velkomne :)

Nej det er en bruger inde på DailyRush, hvor jeg også har sat det til salg, der har skrevet til mig.
Af Fiddoo
Hvordan med garanti hvis det skulle gå i stykker ?
Supergris skrev:Jeg vil vurdere det til et sted mellem 10 - 12.000 kr., hvis det skal være en fair handel fra begge sider.
Dem der ikke har set det in real life, skulle tage at tjekke det ud, hvis man er til anderledes design...
Jeg ville nok vurdere det lidt højere; det koster 18k i Elgiganten. Philips officielle anbefalede pris er dog 15k, og det er sat ned fra sidste års 20.000 introduktionspris. Synes 10-14k ville være fair range i betragtning af at det er uåbnet :)

Fiddoo skrev:Hvordan med garanti hvis det skulle gå i stykker ?
Har spurgt Elgiganten (som det bliver sendt fra) og de siger at der gælder præcis samme rettigheder mht. reklamation som hvis jeg havde købt det (dvs. 2 år).

Hvis du vil have yderligere forsikring imod skader må du have en dedikeret forsikring (som det jo altid gælder). Det billigste i det henseende som regel at få det på sin tillægsforsikring til sin indbo forsikring. Hos IDA Studieforsikring som jeg har kostede det vidst i omegnen af 600 kr. årligt for at få alt sit elektronik forsikret for funktionsfejl op til 4 år efter køb.
vundet eller ej så drejer det sig om et tv fra Elgiganten - ergo: man får garanteret alm.garanti på det...- som ved et alm.køb...

og kan man forhandle sig til en ok god pris (lad os sige de 10.500-11.000kr.) så...- så kan man evt. selv købe noget 4års ekstra noget...- i dette tilfælde: en god investering ;)