Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Slots
Har som emnet siger en Samsung SyncMaster 193P+ og har været den (U)lykkelige ejer af den i snart et år. ;)

Jeg har måttet få den ombyttet, ja det bliver 5. gang nu hvis jeg ikke vælger at få min penge retur og vælger at købe en anden - (Som jeg samtidig vil spørge til ud fra et par krav jeg har). :((

Jeg har nu for 5. gang været ude for at DVI-indgangen til skærmen er stået af (Intet signal, og har snakket med Infocare's teknikere om evt. fejlfinding inden jeg fik den ombyttet), mens AVI-indgangen intet fejler og stadig kan vise billede.

Har hver gang også sat skærmen på min anden PC for at se om det var mit grafikkort den var gal med - og alle andre muligheder for at fejlfinde inden den jeg kontaktede infocare.

Mit spørgsmål til jer der også måtte være i besiddelse af denne model fra Samsung er

1: Om i har haft samme oplevelser omkring dette

2: Mit grafikkort er et 7900GTX fra Club3D, har det noget med det at gøre eftersom det ikke står på listen over understøtte gfx-kort på MagicTunes liste (Det medfølgende program til styring af skærmen da den ikke har knapper til kontrast osv.) - Har snakket med Samsung's og Infocare's support og begge har bedt mig køre med MT-Premium eftersom jeg bruger WinXP-Sp2, men lige meget hjælper det.

Har været meget glad for skærmen udover dette problem, den har ellers virket fejlfrit og nul pixelfejl osv. osv. - Jeg bruger den til kontor, surf, spil og en sjælden gang til en film. Vægt 45 % Spil - 35 % kontor - 20 % surf.

Jeg vil allermest forsætte med at benytte mig af denne model da den dækker mine behov fint, også designet er lækkert. Men jeg orker ikke mere selvom der er en rigtig god service Samsung og Infocare imellem - har fået en ny til ombytning tilsendt hver gang så jeg ikke har stået uden skæm på noget tidspunkt - det bliver trættende i længden. Så hvis der er nogen her der kan give mig en løsning på hvorfor DVI-indgangen på skærmen går så ville jeg være taknemmelig og hvis ej ville jeg blive glad hvis der er nogle gode forslag til en anden skærm.

Har set på Samsung SyncMaster 226BW, den lader til at kunne gøre det samme for mig og så får jeg endda bedre forhold under kontorbrug med den og efter hvad jeg kan se kan jeg også game på den uden de store problemer. Men er lidt i tvivl om der findes bedre, også da jeg ikke er så vild med det MagicTune.

Spiller Steamgames - Source osv. farcry, C&C3 TW, Battlefield 2 og lidt Diablo 2 fra tid til anden samt noget mindre krævende.

Så forslag til en anden skærm er velkommende, min prisgrænse går ved maks. 3.500kr

På forhånd tak. :)