Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af finng
synes sgu det er sjovt at der ikke kommer nogen bud på hvor jeg kunne købe tx-p60e næsten gratis
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den må du lige forklare nærmere. Hvorfor skal vi komme med bud på hvor din nye skærm foræres væk?
Af finng
seriøst byde under 4000 for top modellen der er 25 måneder gammel og sammenligner den med de billigste modeller man kan købe, derfor blev prisen sat der efter, hvis jeg havde sat den til 4000 var jeg blevet budt 1500, troede det var lidt seriøst med priser herinde,men det kan det jo ikke være når man sammenligner top mod discount, man sammenligner heller ikke fiat med ferrari.
Af Sphinx
finng skrev:seriøst byde under 4000 for top modellen der er 25 måneder gammel og sammenligner den med de billigste modeller man kan købe, derfor blev prisen sat der efter, hvis jeg havde sat den til 4000 var jeg blevet budt 1500, troede det var lidt seriøst med priser herinde,men det kan det jo ikke være når man sammenligner top mod discount, man sammenligner heller ikke fiat med ferrari.

Øhh, jeg bød 4000 fordi det var den værdi tv'et havde for mig. Hvis jeg skulle have et brugt TV som er flere tekniske generationer ældre end et nyt så skal det være væsentligt billigere alene af den grund. TV'et var beskrevet som ca. 3 år gammelt, hvilket også spillede ind.

Udgangspunktet i laveste bud på 10000 er simplehen ikke seriøst. Jeg endte med at købe et nyt 50VT60 for 11500,-

Jfr. anmeldelserne på denne side så er en ST60 model ikke langt fra dagens VT60 model. Jeg kan ikke forestille mig at en 50ST60 er et dårligere TV end et 50VT30 - men det er måske bare mig.

Jeg synes mit bud var fair på et produkt som ikke er up to date. Men du fik solgt det til 5500 og det er da helt fantastisk når du kan få en demo 50 ST60 for 6500,- i Fona og et nyt for 7500,-

Held og lykke med det :)
Senest rettet af Sphinx 05 mar 2014, 13:41, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
finng skrev:seriøst byde under 4000 for top modellen der er 25 måneder gammel og sammenligner den med de billigste modeller man kan købe, derfor blev prisen sat der efter, hvis jeg havde sat den til 4000 var jeg blevet budt 1500, troede det var lidt seriøst med priser herinde,men det kan det jo ikke være når man sammenligner top mod discount, man sammenligner heller ikke fiat med ferrari.
Det er jo ikke det du skriver i dit forrige indlæg. Du spørger om vi kan gætte hvor man kan få en 60'er model gratis. Det er vel underordnet ift hvad du kan få for den brugte. Der er adskillige faktorer der giver forskelle, hvor features og garanti kunne være to af dem.