Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Neronorde
Hej

Jeg er på udkig efter et nyt TV til 5-6000 kr, da mit gamle ikke kan modtage de digitale signaler som er et krav hos min antenneforening til sommer.

Det skal være omkring de 46'' og skal bruges til det hele så at sige, DVD, fodbold og almindelig fjernsynskiggeri.

Jeg er ikke tilhænger af et specielt mærke, men har da læst godt om LG og Samsungs modeller.

Det skal også være LED...

Hvad vil I anbefale?

Jeg en masse billeder liggende på OneDrive fra Microsoft, er det muligt at hente en app til denne på diverse Smart TV's?
Af JesHem
Hej Bullerfnis

Jeg har lige retureret mit "Pioneer" købt til 6k (8k listepris), pga. periodiske udfald fra remote, Smart TV som frøs, WiFi som falder ud konstant og et par episoder hvor jeg var tvunget til at hive ledningen ud af stikket for at få kontakt til skidtet igen.

Thomson og "Pioneer" W6 serien ligner ufattelig meget hinanden, både på specs og udseende, så jeg vil lige give dig den her headsup :) og mange mener at "Pioneer" bliver produceret af samme producent som Thomson, nemlig TCL China.

F.eks. har de samme "foto" på skærmen i deres reklamer mv.

Tilgengæld, syntes jeg deres billede stod virkelig skrapt og deres 3D fungerede fint!

Mvh
Jesper
Af bullerfnis
Hehe, ja ingen tvivl at det er kopi tv af en art :)

Men kunne være sjovt at vide hvem som leverede panalet :) Troede måske det var LG, men ja, det er da sikkert det samme som Pioneers, hvilket man heller ikke kan se test af nogen steder(har ikk fundet noget)

Men står nemlig og overvejer at skifte mit Panasonic VT20 ud til en lidt mere strømvenlig tv.. Da det står tændt MEGET hehe..

Men gider ikke giver KASSEN for et nyt tv, da jeg ikke skal bruge det til andet end at se tv på, samt film fra computer/netflix :)Så dualcore cpu og alt det andet skrammel er værdiløst for mig :)

Læste bare en god bruger anmeldelse om et Thomson for et stykke tid siden :) Det var deres 55"
Af JesHem
Thomson paneler uden at jeg er belæst indenfor området skulle være produceret af dem selv, nemlig TCL.