Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eccola
Hej

Jeg kan ikke forstår hvorfor jeg ikke kan tage digitale kanaler, jeg har waoo som udbyder og jeg kører uden box...

Min forældre har et gammelt panasonic tv og den tager disse kanaler uden problemer også uden box, men jeg kan simplehen ikke få mit nye tv til det samme, den finder kun analog kanal, er det noget der skal slåes til et sted?

Ud over det vil jeg rigtig gerne have begrundsbelysningen til og virke også men det kan jeg heller ikke...

er der nogen som kan hjælp?
Af jng
Eccola skrev:Hej

Jeg kan ikke forstår hvorfor jeg ikke kan tage digitale kanaler, jeg har waoo som udbyder og jeg kører uden box...

Min forældre har et gammelt panasonic tv og den tager disse kanaler uden problemer også uden box, men jeg kan simplehen ikke få mit nye tv til det samme, den finder kun analog kanal, er det noget der skal slåes til et sted?

Ud over det vil jeg rigtig gerne have begrundsbelysningen til og virke også men det kan jeg heller ikke...

er der nogen som kan hjælp?
Det kan alle, der har læst brugervejledningen til dit apparat.
Af Eccola
Hold da op er det den hjælp man får her inde :S
Af 3x79dk
Kender ikke til hvordan Waoo udsender deres kanaler, men har du prøvet at den skal søge på kabel og ikke på luft(som Samsung kalder alm antenne)?
Af Eccola
Jeps, har prøvet begge dele uden held...

jeg har også prøvet og skifte land til Sverige da dette hjalp på mine forældres tv...

men det er som om den ikke søger efter de digitale kanaler den finder kun analog...
Af Eccola
Tusind mange tak :) Det hjælp :)