Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tja. Jeg kan kun tilslutte mig rækken med dårlige erfaringer.
Jeg har en xperia z telefon købt fra Komplett.dk - sådan en telefon er vandtæt. Pludselig var der problemer og jeg sendte den tilbage. Jeg fik den retur hurtigt - repareret. Men nej, samme fejl. Jeg sendte den tilbage igen og igen. Nu fik jeg så at vide at der er vandskade?!? PÅ EN VANDTÆT TELEFON?! Nå, ok, jamen lav den. Der er garanti på, den er 6 måneder gammel.

"Kundeservice" kunne så fortælle mig at der er IKKE garanti der dækker og det vil koste 4000 kr at lave den

Komplett.dk er billige, men HÅB på du ikke skal have den repareret. For de overholder ikke dansk købelov OVERHOVEDET.

!:(
Af pekr
Jeg må indrømme at jeg kun har gode erfaringer med Komplett.dk. Har fået byttet returneret flere ting uden problemer.

Hvis telefonen er over 6 mdr. er der tale om reklamationsret og ikke garanti.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad er motivationen med denne tråd? Du har oprettet et nyt emne i et forum for fladskærme, hvor du taler dårligt om et firma pga. erfaringer med mobiltelefoner? Og så kun med ét indlæg på tælleren?
pekr skrev:Jeg må indrømme at jeg kun har gode erfaringer med Komplett.dk. Har fået byttet returneret flere ting uden problemer.

Hvis telefonen er over 6 mdr. er der tale om reklamationsret og ikke garanti.

Fint nok at det er reklamationsret - bottom line er at det er en vandtæt telefon og de hævder der er vandskade. De vil ikke lave den og jeg skal betale 400 kr bare for at få den tilbage. Det er simpelhen under lavmålet.
hans123 skrev:Var det ikke bedre at bruge trustpilot til sådanne oplevelser.

Istedet for at første post var utilfredshed :((
Ja, jeg giver dem også en rating på trustpilot, men hvem læser trustpilot og hvor brugbart er det egentligt? Der er folk der giver komplett 5 i rating, fordi de leverer indenfor 2 dage. Det gør de fleste da.

Det er når der er problemer det er interessant at høre om hvordan de håndterer sager og der røvrender de folk og er fløjtende ligeglade.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med det navn du har valgt her til forum, så kan jeg regne ud at du ikke har tænkt dig andet end at brokke dig over komplett. Det er ikke formålet med det her forum. Hvis du har noget der relaterer sig til fladskærme, så er det her det foregår, men det er altså ikke et forum hvor du kan brokke dig over din mekaniker, din tandlæge og din kone.

Din kritik er hørt og tråden er hermed låst. Resten må du tage på trustpilot eller med firmaet.