Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramlas
Ja nu går det hurtigt, LG OLED 55 koster nu kun 39.999 prisfald 10.000 kr. Lidt længere ned i pris så kan jeg være med:) ps set hos elgiganten
Af TVbedreendsko
Hvorfor falder LG's oled tv så hurtigt, når Samsung siger at deres først vil falde til et fair beløb i 2018? Er det totalt dumt hvis man lige har købt en ny skærm?
Af ramlas
Har set det i elgigantens nye avis der gælder fra den 17/2 til 23/2. Hvis du downloadet deres nye avis på appen "Min reklame". :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den har jo en komplet fjollet form... Jeg skal ikke have en ikke-flad fladskærm.
Af ramlas
Rasmus Larsen skrev:
ramlas skrev:Deres avis ligger til skue på elgigantens website nu:)
Køber du Rasmus?
Hehe nej ikke endnu. Men til de priser, så begynder vi da at snakke.

Jeg tager gerne en flad 70" OLED med 4K og HEVC til 25.000 (B

Jep hvor vi vi en sådan:)
Og den buede skærm passer lige til min væg i stuen der er buet, men pengene mangler:(
Af TVbedreendsko
Rasmus Larsen skrev:
TVbedreendsko skrev:Hvorfor falder LG's oled tv så hurtigt, når Samsung siger at deres først vil falde til et fair beløb i 2018? Er det totalt dumt hvis man lige har købt en ny skærm?
Vi kommer lidt ind på, hvorfor LG kan sænke priserne på OLED så meget allerede og hvorfor Samsung ikke kan i den her artikel:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1390477665

Det er da noget værre rod. Jeg får indtrykket af, at det er en god ide at købe ny skærm nu også vente 4 år med at købe Oled, indtil teknologien er helt færdigudviklet og priserne nede i et fair niveau.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Til den tid er der nok noget andet lige om hjørnet - sådan er det jo med teknologi.

Men jeg er enig i, at det nok er lidt tidligt at købe OLED lige nu. Det vidner priserne jo også om. Det er stadig en meget ung og uprøvet teknologi.