Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tynor
Hej

Jeg har et TV LG55LM760T som desværre er blevet tabt, og derfor er panelet gået i stykker - det har fået et hak i den ene side. Det kan derfor ikke bruges til at se TV på med mindre panelet bliver udskiftet.

Vil sådan et fjernsyn overhovedet kunne indbringe noget (hvis nogen mangler nogle reservedele?) eller er det til at køre direkte på lossepladsen?

På forhånd tak.
Af tynor
Hej Peter

Det befinder sig i Aalborg. Alt tilbehør osv. følger selvfølgelig med. Kvittering haves og jeg tænker 600 kr. Nyprisen var 20.000 for 1-1½ år siden.
Af dk9000
tynor skrev:Hej Peter

Det befinder sig i Aalborg. Alt tilbehør osv. følger selvfølgelig med. Kvittering haves og jeg tænker 600 kr. Nyprisen var 20.000 for 1-1½ år siden.

Heysa, jeg bor i nørresundby :)

Hvor slemt er det panel der ? altså er hele panelet flækket eller hvordan ? billeder evnt. kunne godt have intra :)

Mvh, Casper
Af peterhansen1982
Ok bestemt interesse. Kommer dog fra københavn man skal til århus en dag i næte uge noget job. Evt. Lige svinge forbi. Hvad siger du til 500?
Af tynor
Hejsa dk9000

Det er så slemt du ikke kan bruge det til at se TV. Ude i venstre side er det helt smadret, og der går en tynd streg på tværs fra det punkt i venstre side, helt over til højre side :-(

Peterhansen1982: Du er velkommen til at hente det for 500 kr. i næste uge.
Af dk9000
tynor skrev:Hejsa dk9000

Det er så slemt du ikke kan bruge det til at se TV. Ude i venstre side er det helt smadret, og der går en tynd streg på tværs fra det punkt i venstre side, helt over til højre side :-(

Peterhansen1982: Du er velkommen til at hente det for 500 kr. i næste uge.

jeg vender lige tilbage i morgen aften :)