Hehe Zurg.
Det var en ommer ja, hehe men håber naturligvis du bliver glad for din LG'er - men har selv købt Panasonic 55ST60Y - det er et fantastisk fjernsyn, intet mindre. Har været forsigtig med det og ingen problemer med retention.. eller wide screen bjælker. Gad ikke 3D, men det er jo 100 gange bedre på plasma'et end I biografen, så nu det helt sjovt!
Var fortaler for LED før, især Sony's. De er også gode, men for at sige det enkelt, så er jeg igang med at se min filmsamling om, for nu falder jeg ikke I søvn længere (I alt 350+ DVD/ blurays) For det er bare et lækkert billede!

Skrabet model er misforstået, for der er minimal forskel på billedet til GT/VT modellerne.
Min far er fotograf igennem hele livet og havde aldrig kikket på plasma før han så dette og han var sq godt solgt. Vi endte med at se hele Skyfall, hvilket ellers bare skulle være en kort visit. Det er fedt når farmand stadig kan imponeres...
Reviews vil kunne fastslå, at Panasonic's plasma er bedre kvalitetsmæssigt end LG. Det vigtigste er, at du bliver glad for dit tv - så kan andres holdninger ikke bruges til så meget.
God fornøjelse med plasmaen