Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GreenPea
sønnike skulle her til aften se netflix,men alle appsene på nær Web browseren var forsvundet. Er der nogen der har oplevet det samme, og hvordan får jeg dem tilbage?

Hvordan downloader jeg andre apps?

Med venlig hilsen
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg vil foreslå en nulstilling af tv'et, hvis de ikke kommer frem efter, at I har slukket og tændt tv'et. Der er desværre stadig mange softwarefejl i Samsungs Smart TV platform, selvom den er blevet bedre over årene.
Af T.Egelund
Alle Apps er også væk her (F6515) mon ikke det er en fejl igen fra Samsung med deres Smart Hub servere.........
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er en del som mangler apps på deres Samsung TV for tiden, lader det til. Det kunne godt tyde på problemer med deres servere. Er de kommet igen eller mangler de stadig?
Af T.Egelund
Rasmus Larsen skrev:Der er en del som mangler apps på deres Samsung TV for tiden, lader det til. Det kunne godt tyde på problemer med deres servere. Er de kommet igen eller mangler de stadig?
Prøvede lige med en nulstilling af TV´et, men stadig det samme, desuden er TV´et begyndt at tænde og slukke sig selv.
Tager lige fat i Samsungs Support :(
Af jones31
Det skal nulstilles via servicemenuen, har fået det af vide på jobbet at kunder med problemer med der smart tv til samsung skal komme ud med tvet så klare vi den i butikken. Det er et problem nu hos samsung.