Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brodergladdi
Goddag.

Jeg har lige "arvet" et 37" tv fra 2010. Det er en sony kdl-37ex500. Det virker perfekt og har været brugt få gange. Mit eneste problem er at jeg ikke kan finde en kanalisere hvor man kan se både digital og analogkanaler på samme tid. Kan det passe at men skal skifte imellem digital og analog hver gang? Havde tidligere et samsung tv hvor kanallisten indeholdt både digital og analogkanaler..

Tak.
Af jgr
Jeg har ikke en løsning, men jeg undrer mig over, at du overhovedet vil bruge de analoge kanaler til noget? Når jeg hjælper folk med at indstille deres TV sørger jeg altid for IKKE at scanne for analoge kanaler, for jeg oplever tit, at folk får skiftet over til dem og ikke kommer tilbage (eller ikke kan finde ud af det).
Af jgr
Jeg tror du misforstår hvad de skriver. :)

Der er en del kanaler, der *kun* sendes digitalt. Så der er ingen grund til overhovedet at indlæse de analoge kanaler.

Blot skal du huske at søge "rigtigt". Et TV i den alder skal muligvis "fodres" med oplysninger som netværks-id, frekvens osv. Det kan få hjælp til her: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-p ... ny-tv.aspx