Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kennethdk
Tak for hjælpen, hvis det lykkedes tester jeg det I aften

Det lykkedes mig tidligere at installere en ældre version, der var min struktur som følger:

c:\inetpub\wwwroot (som er roden af min windows web server) - heri har jeg lagt widgetlist.xml og en mappe der hedder widgets. Herinde ligge zip filerne. Jeg formoder at så længe stien til filerne er rigtig så er det vigtigste at widgetlist.xml ligger i roden.

c:\inetpub\wwwroot\widgetlist.xml
c:\inetpub\wwwroot\widgets\<navn på de zip fil>.zip
c:\inetpub\wwwroot\widgets\<navn på bonanza zip fil>.zip

Kenneth
Af DonkeyKong
hey

Tak kigger lige på om mine stier er korrekt.
har oprettet en virtuel host så den nu burde ligge på 192.168.1.4/webserver/widget.....
har åbnet port 80 på Lan og der sker stadig intet.
Af elmo
Hej,

Jeg har installeret DR.NU etc. via SammyWidgets programmet på mit F6515.
Det er en exe fil som køres på laptop og på en meget enkel måde fungerer som webserver. Apps lægges i widget underbiblioteket. Jag har lagt ZIP filerne (f.eks. drdknu_0.38_Europe_20131201.zip) direkte - har ikke udpakket, ændret i XML filer eller noget.
Marker filerne i SammyWidgets. Du ser PCen IP adressen i programmet - læg ind denne i TVet og synkroniser.

SammyWidgets kan hentes her : http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=21&t=6560
hvor der også findes lidt mere beskrivelse.
Af DonkeyKong
Er der ikke en der har en webserver til at køre, så jeg kan skal taste IP'en.
Det slår simpelthen for mange knuder det her. Det lykkedes mig ikke at sætte en webserver op selv på min synology NAS og der er et eller andet der bloker min port 80 på min PC så jeg kan ikke bruge en applikation i windows til at gøre det. PID afslører ikke hvad det er for en applikation der blokker. jeg har vist brugt 2 hele dage nu på at få det skidt til at virke.
HJÆÆÆLP!!!
Af MarkHK
Du kan bruge denne IP: 62.198.225.186

Jeg kan dog ikke se noget nyere indhold end d. 14. jan., så måske virker det ikke. Har andre opdateret indhold?
Af DonkeyKong
Tak for info. Har prøvet men der er noget der optager min port 80 på pc og får derfor ikke lov at installere . Har prøvet at finde ud af hvad men kan ikke finde ud af det hverken med netstat -o cmd eller åndet jeg har prøvet.
Af Samsung40d6505
Jeg skulle have den installeret igen efter en tidligere reset af Smart TV

Kan heller ikke få kontakt med serveren

Er der nogen, der kan bruge den overhovedet ?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 26