Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pkmadsen
Hej folkens.

Er disse 2 i bund og grund ikke samme Tv pånær lige noget motionflow, som vel ikke har nogen praktisk betydning. Det er da samme panel, eller er der noget jeg overser?

Grunden er at jeg ønsker et Tv større end 55 tommer.
Brugeravatar
Af MigSelv
pkmadsen skrev:Hej folkens.

Er disse 2 i bund og grund ikke samme Tv pånær lige noget motionflow, som vel ikke har nogen praktisk betydning. Det er da samme panel, eller er der noget jeg overser?

Grunden er at jeg ønsker et Tv større end 55 tommer.
Jeg mener, at Sony Center Rødovre oplyste mig, at panelet er det samme. Dog som du selv er inde på, at billedmotoren er "mindre". Der er vist også lidt forskel på foden, men 855 serien har en subwoofer, som ikke er at finde på 905 serien.
Brugeravatar
Af MigSelv
Et tidligere indlæg forsvandt, og jo, W855 har et Triluminos panel. Men det har W805 ikke, men dette er jo et andet tv, som der ikke spørges om her.
Senest rettet af MigSelv 27 jan 2014, 08:36, rettet i alt 1 gang.
Af pkmadsen
Hej migselv.

Det er præcist w855 jeg har i kikkerten.

Da jeg har slået motion judder canceler fra på mit nuværende Tv, så skal
Motionflow vel også slås fra ?

Skal nok liste hen i hifiklubben og se på det tv, men andre input er velkomne :D
Brugeravatar
Af edinger
MigSelv skrev:Et tidligere indlæg forsvandt, og jo, W855 har et Trilumnios panel. Men det har W805 ikke, men dette er jo et andet tv, som der ikke spørges om her.
Præcis! Hvilket også er årsagen til, at indlægget forsvandt. Vi skal jo nødig sprede misinformation 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er to forskellige typer paneler der sidder i det to. W905 har VA og W805 har IPS panel. Det er ret forskellige fordele og ulemper de to typer paneler har.
Brugeravatar
Af MigSelv
Torben Rasmussen skrev:Det er to forskellige typer paneler der sidder i det to. W905 har VA og W805 har IPS panel. Det er ret forskellige fordele og ulemper de to typer paneler har.
Vi snakker ikke om W805, men derimod W855.
Af Bent odense
MigSelv skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det er to forskellige typer paneler der sidder i det to. W905 har VA og W805 har IPS panel. Det er ret forskellige fordele og ulemper de to typer paneler har.
Vi snakker ikke om W805, men derimod W855.
Det er ikke sådan med de modelbetegnelser. ;)