Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af manne16
Hejsa
Jeg har lige købt en 46" 8005, men har problemer med at få den tilsluttet nettet. Samsungs hotline siger det er fordi jeg skal åbne for nogle porte i min router..... Lyder det korrekt...og endnu mere vigtigt hvordan går jeg det.....kundeservice på min internbet udbyder åbner ført på mandag!!!
Jeg har internet og fibertv vie Altibox.

Vh

Martin
Af Mikmak69
Hej med dig

Jeg har samme tv og kan godt komme på nettet, men har store problemer med at få "facebook" til at fungere. Jeg kan godt logge ind der, men den skriver et eller andet med "Tjenesten er ikke tilgængelig pga tjeneste eller netværksfejl", så selvom vi ikke har helt samme problem, så følger jeg lige med her og håber på at der sidder nogle derude som kan hjælpe os begge :)
Af troopa85
manne16 > hvad med youtube app osv virker den? hvis ikke så kan det være i skal ændre jeres DNS i network settings, gjorde jeg for et familie medlem og fik det til at virke, det var dog et sony tv.
Af troopa85
Ved det ikke i din model, men et sted ved network settings og så evt så den over på manuelt hvis den er på auto så bør der være et sted du kan taste dns ind... men ved ikke med den model.