Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med Jer.

Jeg købte i november sidste år et Philips fjernsyn, model: 47PFL6097T. http://www.pricerunner.dk/pl/2-2823512/ ... ign-Priser

Efter flere problemer og reparationer - har de nu ikke kunnet skaffe dele til det, og der blev valgt at fjernsynet skulle krediteres. Fantastisk - for har virkelig været skuffet over det! Vildt langsomme menuer, kunne slukke og ikke tænde igen (rød lampe død - virkede kun igen, hvis jeg tog strømmen) og til sidst en forkert brummen agtig lyd).

I mailen står der at jeg skal kontakte den butik, hvori jeg købte fjernsynet, og så vil de hjælpe mig med at finde et nyt.

Jeg gav 8.000,- (10.000 normalpris) for det på tilbud, så håber da på jeg kan finde et i samme prisniveau. Har I nogle forslag? Det skal åbenbart købes i Expert.

Rettet: Det må gerne være 50'' - hvis det kan fås for de penge.

På forhånd tak :)

Mvh. Anders
Mange tak for svar. Jeg ved godt I har købsanbefalinger, det var nu også mere om der var enkelte som måske kendte til noget specifikt hos Expert. Men måske de også har nogle af de fjernsyn fra listen. Det må også gerneværre større. Jeg troede at mit 47'' ville virke stort, men gør det egentlig ikke. :-)

Jeg ser nærmere på det du har anbefalet - tak!
Sony W8 i 47-tommer (link) til 7.999,-

Eller smid lidt oveni og få 2013's bedste LCD-billede med Sony W9 i 46-tommer.

Et andet, STOOORT alternativ ville være W8 i 55-tommer til 11.999,-