Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Var i el giganten og hente en ombytter idag, har lige hængt det op...

Det summer.., men slet ikke så højt som før, det er nu på et acceptabelt lavt niveau !

Tak for rådene i den her tråd :)

By the way..

Fik et smugkig i el gigantens nye avis der gælder fra 27/1. Der kommer et Panasonic 50" LED til 4444,- kan desværre ikke huske modellen.
Brugeravatar
Af A 666
Efter at have testet det nye tv ordenligt kan jeg konstatere at det summer lige så meget som det gamle.

er det bare sådan generelt at samsung LED tv brummer ?t
Brugeravatar
Af A 666
Er ved at give på med det her Samsung LED TV. Har på fornemmelsen at de alle summer sådan. Ihvertfald i den her model.

Har desværre ikke så mange midler at gøre godt med, kan strække mig og smide 500 kr oven i. Hvis jeg så returnerer det her, så er jeg på MAX 3000 kr til et andet til.

Var i fona og så de stadig har et LG 42" N5200 LED til 2500,-. Billedet ser "ok" ud, dog ikke så pænt et TV som mit samsung. Men hvis det bare ikke summer, så kunne det godt være en løsning.

Er der andet i den her prisklasse jeg har overset ?

Mindst 32", full HD, ikke plasma(grundet buzz). Er ligeglad med Hz og smart.
Brugeravatar
Af A 666
Har nu købt LG 42" N5200 til 2500 kr i Fona og er godt tilfreds !

LG'et summer ikke som samsung TV'ene, faktisk så siger det SLET ingen ting, sådan.

Til min overraskelse så er billedet faktisk bedre i min optik, farverne er meget mere naturlige, måske skyldes det at LG's IPS panel er et bedre panel?. "Out the box" står LG'et ivhertfald langt bedre end samsung 40" 5005.
Jeg har dog ikke helt fundet ud af lys sensorens virkemåde, hvis den overhovedet findes på det her TV ?

Uanset, er jeg godt tilfreds, til 2500 kr for man virkelig meget for pengene.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
TVet skal jo ikke vurderes efter "out of the box"-indstillingerne.
Af dk9000
Torben Rasmussen skrev:TVet skal jo ikke vurderes efter "out of the box"-indstillingerne.

Kommer da an på hvor fanatisk man er Torben ;)

Jeg ville aldrig selv gøre det :)

Men er man en helt almindelig tv kigger;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En helt almindelig Tv-kigger skal stadig som et minimum stille TVet i film-profilen.