Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, titlen siger vel det hele. Men jeg var nede i Fona igår, hvor de sælger Samsung F8005 i 55" til 9999,-. Sælgeren sagde at når de er solgt de 3 de havde tilbage, så kommer der ikke flere. Men forsvinder TV'et nu eller blir det bare billigere?. Og hvis det forsvinder snart, betyder det så at lige nu er et perfekt tidspunkt at købe nyt tv?
TVbedreendsko skrev:Ja, titlen siger vel det hele. Men jeg var nede i Fona igår, hvor de sælger Samsung F8005 i 55" til 9999,-. Sælgeren sagde at når de er solgt de 3 de havde tilbage, så kommer der ikke flere. Men forsvinder TV'et nu eller blir det bare billigere?. Og hvis det forsvinder snart, betyder det så at lige nu er et perfekt tidspunkt at købe nyt tv?
Køb nu :)
Modellerne udgår som regel op imod april. Jeg ved at de fleste sælgere skal på kursus nu her i feb og marts for at lære om de nye modeller, derved må jeg også konkludere trenden som har været den samme de sidste par år, at i januar efter udsalget forsvinder de enkelte modeller stille og roligt og nye modeller kommer ind :)
dk9000 skrev:Modellerne udgår som regel op imod april. Jeg ved at de fleste sælgere skal på kursus nu her i feb og marts for at lære om de nye modeller, derved må jeg også konkludere trenden som har været den samme de sidste par år, at i januar efter udsalget forsvinder de enkelte modeller stille og roligt og nye modeller kommer ind :)

Fedt, tak for super info, lige hvad jeg søgte :)
Af ronalda
Jeg er på udkig efter samme tv. Hvor i landet var du i Fona?
Af TVbedreendsko
ronalda skrev:Jeg er på udkig efter samme tv. Hvor i landet var du i Fona?
Fona 2000 på strøget i København. Men han kom med en mærkelig information. Han sagde de havde 3 til salg til 9999, hvoraf den ene var ny og de to andre var fra udstilling.
hifiklubben har jo også lige kørt den til 9999,- Du kan også få philipsen 8008s til 9999,- hos Expert og Elgiganten i næste og rigtig god skærm.
Køb så hurtigt som muligt. Jeg købte mit i sidste uge, og fik selv samme "tale" om at ekspert, hvor jeg købte mig til samme pris, heller ikke ville få flere end de 2 som de havde tilbage. Om det så er rigtigt eller for at sælge, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg kunne forestille mig at det bla pga. de positive anmeldelser dette tv har fået her og der, så er det et tv som ryger forholdsvis hurtigt rundt omkring i landet og hvorvidt der kommer flere end dem som allerede ér ude i de forskellige butikker, dét tvivler jeg stærkt på, da F9005 er kommet på hylderne.
Ja, det vil jeg også gøre, men der er stadig over 10 forhandlere der sælger det, hvoraf nogen af dem har rigtig mange på lager. Så trækker den lige lidt endnu, indtil jeg har fået solgt mit gamle hi-fi ;). Og er også stadig lidt itvivl om jeg skal vælge UE55F8005 LED eller PS51F8505 plasma.

Hvilken side er egentlig bedst på nettet, hvis man skal sælge sit brugte Hifi?
Hej :)
Jeg drømmer også om det fjernsyn, men er lidt ked af at høre at den udgår til april, da jeg har gået og ventet på at den faldt til 10000 kr som den har været i tidligere. Når jeg er inde på hifipricer.dk står der at den billigste 55 tommer af f8005'eren koster over 12000, er der nogen der ved hvor man kan få den billigere, gerne i århusområdet? evt. udstillingsmodel
Skynd dig og ring rundt til butikkerne og hør om de har et tilbage, for man kan ikke købe det på nettet til den pris. Eller vent et par måneder, så tror jeg at det kommer ned på 10.000, uden at jeg har nogen erfaring på området. F7005 er lidt billigere.