Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bijedic
Som mange andre er jeg på jagt efter en ny tv. Jeg har længe haft Panasonic, hvor jeg har ejet tre forskellige plasma modeller, & vil for en gangs prøve noget andet. Jeg har gjort en masse research & valget er faldet mellem Samsung F8005(46 eller 55") & LG 860W(47 eller 55"). Hvis vi nu skrotter pris & focuser primær på hardcore specs som billedekval & tv i sig selv, hvad ville i vælge? Eller er de begge lige gode?
Af Henrik.W
Kommer selv fra et Panasonic plasma px80 og har lige købt F8005 55" og synes ikke det har været en så stor nedgradering fra plasma mht. billedekvalitet. Men har bemærket det med "betragtningsvinklen" lidt, men tror jeg overlever , hvis det er prisen ved LED. Så snup da et F8005 55" i Hifiklubben til 10k i dag ;)
Af palle22
Jeg har et 790w. Jeg oplever ikke problemer med sort niveau i min stue, men har også altid en lampe tændt et eller andet sted. Kender ikke Samsungs model
Af ramlas
Jeg vil nok vælge LG frem for Samsung. Der er godt nok mange, der skriver om FEJL i Samsung fladskærme. Gad vide om kvaliteten i Samsung er så dårlig ifht. LG eller om det simpelthen skyldes, der sælges flere Samsung fladskærme. :o