Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kla65
Hej

Har et samsung UE46D8005 smart tv og har lige købt en Toshiba Store E Bacics 3.0&2.0 usb harddisk som skulle bruges til at optage på mit smart tv,men det virker ikke.
Fjernsynet har formateret disken og skriver den er klar til optagelse, men jeg kan ikke starte nogen optagelse, nogen der kan hjælpe mig med det.

Mvh. Klaus
Af kla65
Rasmus Larsen skrev:HVad sker der når du trykker på optageknappen? Får du en fejl eller bare ingen melding?
Hej

Der sker bare ingenting og fjernsynet har formateret og skrevet at optag og time shift nu er klar til brug

Klaus
Af Gartneren69
Sjovt nok har jeg også lige haft købt en Toshiba Store E Bacics 3.0&2.0 usb harddisk. Efter lang tid søgen fandt mit Panasonic GT50 endelig harddisken og efter flere forsøg lykkedes det at formatere harddisken. Nu kunne jeg endelig begynde at optage, men men mine optagelser hakker, har prøvet flere gange uden held desværre :((

Jeg har afleveret den tilbage nu :((

Mit spørgsmål er nu om det er usb harddisken der ikke virker til mit tv eller fejl på den eller er det mit Panasonic GT50 som har en fejl???

Jeg overvejer at købe en ny model usb harddisk for at få afklaret mit mysterium ;)