Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle.

Efter flere timers søgning fandt jeg endelig en harddisk optager som opfyldte alle mine behov. Efter modtagelsen opdager jeg den brøler at den kun modtager dvb-t2 signal. vores udbyder (Stofa) benytter dvb-c. kan jeg på nogen måde få glæde af harddiskoptageren (humax bxr-hd+2). Mit TV har både dvb-c/t2 tuner. Kan jeg købe en "dvb-c til dvb-t2 boks" og få glæde af optageren? eller er pengene tabt? ØV for en brøler.
johnny57 skrev:Jeg ville ikke anbefale den medmindre det skal være Samsung eller Lg , Pana er klart overlegen men også dyrere. Der er mange tråde med problemer med Samsungen.
- de fleste skrevet af herrer eller damer, der end ikke har set/prøvet hverken LG eller Samsung.
jng skrev:
johnny57 skrev:Jeg ville ikke anbefale den medmindre det skal være Samsung eller Lg , Pana er klart overlegen men også dyrere. Der er mange tråde med problemer med Samsungen.
- de fleste skrevet af herrer eller damer, der end ikke har set/prøvet hverken LG eller Samsung.
Måske, men nu er det bare sådan at jeg har alle 3 maskiner og ved hvad jeg taler om.