Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Curveball skrev:Tak for de mange hurtige svar - det er et super forum.
Jeg må hellere få fat i Stofa i morgen, det lader til at fejlen må ligge hos dem.

Og ja - overskriften var da dramatisk, men det fik dig da til at klikke på diskussionen :D

Når jeg så samtidig fra Samsung Support får at vide at det er et kendt problem og at der ikke er nogen tidshorisont på en løsning, så mener jeg faktisk at det er fair at advare folk om at der kan være problemer med spritnye TV i 10.000 kroners klassen!

Men endnu en gang TAK til jer alle - :D
Nu er dette et forum for fladskærme så du kan roligt regne med at de fleste herinde har en interesse i dem og læser trådene. Sensations-overskrifterne kan sagtens undværes :p
Har 55F7005 som virker uden problemer. Der var dog et software update der gjorde Youtube helt ubrugelig. Den var enormt langsom. Men der kom en ny update. Som jeg dog blev nød til at hente direkte fra Samsungs side. Siden da har jeg aldrig haft problemer med det. Har Stofa internet. Bruger dog min egen router. Da deres virkelig er skod efter min mening.
Samme fejl her med 7 dage gammelt UE46F8005 version 1113.3

Samsung support hævder at det er firmware og der kommer en opdatering en dag?..

Bruger kablet netværksforbindelse og har testet WiFi uden forskel, kan godt nå netværks Nas osv. Webbrowser fungerede også en dag men nu er der ingen apps som virker, skærm bliver bare sort.

Har to gange talt med Samsung Support, reset TV osv. Det er nyeste firmware så kan ikke opdatere, heller ikke med USB !:(

Er parat til at levere skidtet retur, ærgerligt for resten fungere fint der er bare ikke meget smart over det uden apps eller internet adgang !:(

Er der virkelig nogen som har denne type og firmware hvor det virker?
Af KomBarDo.
SW 1113 på F8005 3 uger gammelt tv, alt virker. Hvordan har du reset tv'et ? Altså helt inde i Samsungs menu, tilbage til 'fabriksmode' ?
Jeg synes overskriften på emnet er fin!

Mit f8005 tv er to dage gammelt, og indtil videre er der absolut intet der har virket af apps, e-manual, mv. Når jeg tester netværksforbindelsen, er den fin.

Har så idag talt med samsung support, som siger det er en software fejl på f serien, som de arbejder på at rette, men ingen tidshorisont...!
Problemet har åbenbart været der hele januar måned...!
For ringe samsung!!!

Overvejer også at levere tv'et tilbage!
Jeg har løst problemet !

Jeg fandt en gammel router med Fullrate internet og koblede TV op, så spillede alt (dog lidt langsomt) , så valgte jeg den originale wifi som ikke før virkede og her var der også success, så satte jeg de gamle kabler på og den samme gamle internetforbindelse og alt virker nu fortsat :)

Det må være i netværks indstillingerne at problemet opståer, og hver gang jeg lavede reset var det uden at resette netværk, det burde være let at løse for Samsung (B

Er der en master reset som også tager netværksindstillinger med ?

Jeg er glad for mit fungere nu perfekt :)

Godt Forum !
Poulvilhelmsen skrev:Jeg har løst problemet !

Jeg fandt en gammel router med Fullrate internet og koblede TV op, så spillede alt (dog lidt langsomt) , så valgte jeg den originale wifi som ikke før virkede og her var der også success, så satte jeg de gamle kabler på og den samme gamle internetforbindelse og alt virker nu fortsat!
Altså kabel fra box til tv, altså ikke trådløst?
Samme problem på min mors 6 måneds gamle TV F8005. Kæmpede med det en halv lørdag. endte med bare at sætte kabel på .
Det var dog wifi generelt, som den ikke kan forbinde til.
Virkede nærmest som en hardware fejl, og ikke software fejl.
Samsungs løsning var at sende det ind. Hun kan dog ikke undvære sit TV, så hun lever med kablet forbindelse.

man kan køre en diagnose af TVet . her kom hendes op med en fejl på wifi.
Poulvilhelmsen - Virker alt i din smarthub? vi fik købt det tv i torsdags, og har ikke kunne logge på min samsung account, hverken via login/facebook eller andet, prøvet med kabel og wifi.
Og der er sort skærm når man prøver at kører nogen af de få aps der er, og kan ikke installere nogen overhovedet.

Men kan sagens forbinde til min nas, pc osv.