Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hjorken
Kan det passe at serveren er nede??
prøvede første gang Onsdag 08/01-14 kl. ca. 22:00
og har stadig ikke kunne få forbindelse!
Af Rechnagel
DennisXX havde samme problem og gik efterfølgende hurtig ind i internet@tv og slettede Bonanza appen.

Indtil videre ser det ud til at have løst problemet, så jeg stadigvæk kan få glæde af den fantastiske app som Rune har lavet.

God weekend til alle.
Af j_larsen
10-01-2013:
Efter at have læst tråden havde jeg glædet mig som et lille barn til at installere App'en, men ligesom hjorken kan jeg heller ikke få forbindelse til serveren og tænker på om serveren er nede?

Jeg går altså i stå på pkt. 7 i den postede vejledning med en "ERROR_DEVELOPMENT_002" fejl.
Af henrik_scheel
j_larsen skrev:10-01-2013:
Efter at have læst tråden havde jeg glædet mig som et lille barn til at installere App'en, men ligesom hjorken kan jeg heller ikke få forbindelse til serveren og tænker på om serveren er nede?

Jeg går altså i stå på pkt. 7 i den postede vejledning med en "ERROR_DEVELOPMENT_002" fejl.
Jeg har samme fejl. Mon serveren er nede eller har den skiftet ip adresse.
Af Ellegaard74
Er den helt død...? Har prøvet at installere. Alt går fint, men der dukker intet med DrNu op nogen steder...? Anden gang jeg prøvede at tilgå server fik jeg beskeden at den var nede..?
Af klbu
Hej,

Hvor kan man downloade app'en?
Af Habakuk
Oh ve oh skræk!

Måtte resette tv'et for at fixe netflix, og nu kan jeg ikke logge på serveren og få dr nu appen tilbage?

Kommer serveren mon op igen, eller er der nogen der har en version tilgængelig til download på USB?
Af jrjensen
woodcastle skrev:Er serveren nede?

Jeg har fulgt Rockmedøernes instruktioner, men får denne "Error_development_002" besked på min F8005.
Samme resultat på min F7005...
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 26