Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Draaby skrev:Vi har lige købt et f8005 med kan ikke komme på netflex for at se film og så videre...
Nogen der kan hjælpe?
Lidt derfor vi har købt det :(

Husk at tænde for internettet :-)
Bare lige for at undersøge om det er samme problem vi står med.
Jeg kan gå ind i Smart Hub, men der downloades ingen eller kun en eller to apps.
Typisk YouSee og måske Netflix.

Hvis det lykkes at få de to apps frem og man klikker, så går skærmen helt i sort og der sker ingenting.

Jeg kan heller ikke åbne e-manualen - også her går skærmen i sort.

Er det samme problem vi oplever?
Af Draaby
BrianH skrev:
Draaby skrev:Vi har lige købt et f8005 med kan ikke komme på netflex for at se film og så videre...
Nogen der kan hjælpe?
Lidt derfor vi har købt det :(

Husk at tænde for internettet :-)
Det er tilsluttet, har været på eb :)
Curveball skrev:Bare lige for at undersøge om det er samme problem vi står med.
Jeg kan gå ind i Smart Hub, men der downloades ingen eller kun en eller to apps.

Hvis det lykkes at få de to apps frem og man klikker, så går skærmen helt i sort og der sker ingenting.

Hej Draaby - du skrev til mig i den anden tråd - kan du nikke genkendende til ovenstående?!
Af Draaby
Curveball skrev:
Curveball skrev:Bare lige for at undersøge om det er samme problem vi står med.

Hej Draaby - du skrev til mig i den anden tråd - kan du nikke genkendende til ovenstående?!
Det er præcis det sammen...

Jeg ringer til elgiganten i morgen, så må jeg få et nyt tv....
Af Draaby
BrianH skrev:Få et Panasonic i stedet for de koreanske tv :-)
Der kan man altid ( som i 100%) regner med det virker, altså at der aldrig kommer fejl på nogen af deres tv?
Hej. Og I har godkendt apps i menuen samt lavet SW update ? Jeg havde samme problem med mit F8005 de første par dage hvor E.manual og apps gik i sort, men så kom det af sig selv efter at have updatet og gennemgået menuen igen og tændt og slukket mv.
Af Draaby
Jeg ringede til elgiganten og de sagde jeg skulle kontakte Samsung og så ville de (altså Samsung) åbne for netflix når de havde kontrolleret min kvittering... Den er så scanner og send til dem, nu venter jeg på de får gjort det... Det gør de manuelt så der går 7-20 dage sagde de... Vente vente vente....

PS. Har updated den.
Af KomBarDo.
Hej. Bliver det ikke blandet sammen eller læser jeg forkert? :-) ALtså om selve Apps/Emanual virker på dit tv eller om koden til Netflix er aktiveret ? Jeg fik koden for de 6 mnd gratis Nexflix efter ca 5-6 dage på mail. Hilsen Jørgen
Af Draaby
KomBarDo. skrev:Hej. Bliver det ikke blandet sammen eller læser jeg forkert? :-) ALtså om selve Apps/Emanual virker på dit tv eller om koden til Netflix er aktiveret ? Jeg fik koden for de 6 mnd gratis Nexflix efter ca 5-6 dage på mail. Hilsen Jørgen
Hvem kom den mail fra?